Rimmel London Scandaleyes Liquid Eyeshadows

/
0 Comments


Hey guys!
A couple months ago I saw this product on some of british beauty blogs and I wanted it like crazy. But of course, it was impossible to find them in Turkey. Lots of good comment increased my curiousity and a couple days ago, I saw it on my local Watsons and as you can guess, grabbed it :)



Herkese günaydın!
Bir kaç ay önce sevdiğim İngiliz bloglarında bu ürünü okuduğumda resmen çıldırmıştım. Son derece merak etmiş ve istemiştim ancak tahmin edersiniz ki Türkiye'den bu ürünü bulmak neredeyse imkansızdı. Okuduğum güzel yorumlar ise merakımı daha çok arttırdı ve geçen gün bu güzelliği Watsons'ımda gördüm ve bildiniz, hemen kaptım :)






The pigmentation looks so good at the first impression but when it blends, it's not. But it looks very good on eyes also it really works as a shadow base. It keeps the colors alive.

 It's very easy to use. Just swipe and go out, it looks really good. It has silver, golden, anthracite gray and brown shades and I picked brown color of course. I think I'm going to purchase the other colors on the coming sales :)




Ürünün pigmentasyonu ilk sürüşte çok iyi görünüyor fakat dağıttığınızda azalıyor. Ancak bir kaç kat sürüp rengi belirginleştirebilirsiniz. Bu ürün hem far olarak hem de baz olarak iş görüyor. Sürüp çıkabileceğiniz bir ürün ayrıca üzerine far uygulandığında far oldukça uzun süre dayanıyor.

 Göz kapaklarına sürüldüğü anda sabitleniyor ve en azından kendim için konuşmam gerekirse, göz kapaklarımda yağlanmadan dolayı far uzun süre sabit durmuyor ancak bu ürünle gayet iyi dayandılar. Şu an için bildiğim kadarıyla gümüş, altın, antrasit grisi ve kahverengi olmak üzere 4 farklı renk var. Ben kahverengini seçtim ama önümüzdeki indirimlerde altın ve antrasit rengini almayı planlıyorum :)

Fiyatı: 13.99






Thank you guys for reading! See you tomorrow!

Love you!

Email: egetunca0@hotmail.com



Okuduğunuz için teşekkür ederim! Yarın sabah görüşmek üzere!

Sevgiler!

Email: egetunca0@hotmail.com





You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe