MİM: Sonbaharı Seviyorum

/
4 Comments

Herkese günaydın!

Son zamanlarda yaşadığım ve muhtemelen yaşamaya devam edeceğim internet kıtlığından dolayı ''Her sabah saat 9'da yeni yazı'' politikamın ne yazık ki biraz dışına çıkacağım. Bunun için okuyan herkesten çok özür dilerim ancak her internet buluşumda illaki bir yazı gireceğim :)

Bugün  Yaşa. Sev. İnan. bloğunun sahibi sevgili Mine'nin beni etiketlemiş olduğu Sonbaharı Seviyorum mimi ile karşınızdayım :)

Lafı daha fazla uzatmayayım da sorulara geçelim :)




1- Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler nelerdir?

Tabi ki ilk sırayı yağmurlu hava, yorgan ve uyku üçlemesi alıyor :) Yavaş yavaş kışlık kıyafetlere geçmeye başlıyoruz. Kat kat giyinmeyi seviyorum. Kahve içerken sıcak basmamasını da seviyorum :)



2- Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Sevimli berelerim ve kazaklarım. Atkılarım. Botlarım. Ve bütün kışlık şeyler :)




3-Sonbaharda makyaj trendin nedir?

Sonbaharda makyajımı çok değiştirdiğimi söyleyemeyeceğim. Ama elim daha çok kahve farlara gidiyor :)




4-Sonbaharda en sevdiğin yiyecek/içecek?

Starbucks içtiğim zamanlarda kesinlikle naneli white mochaydı. Ancak artık çay-kahve-sahlep arasında gidip geliyorum :)




5-Sonbaharda başlayan TV dizilerinden hangilerini bekliyorsun?

Bu soruya kışı da dahil etmek istiyorum. Ravenswood, Pretty Little Liars, Shameless, The Carrie Diaries, The Big Bang Theory ve şu an adını hatırlayamadığım ama severek izlediğim bir kaç dizi daha :)




6-Sonbahar geleneğin nedir?

Ne yazık ki hasta olmak. Yılın en az 1 ayı hasta olan bir insan olarak sonbahar dedi mi bende film kopuyor.  Bir de yılbaşı indirimi için alacaklarımı düşünmeye başlıyorum. Ve  tabi ki yoğun sınav haftalarım var ama onlardan bahsederek canınızı sıkmayacağım :)




Severek okuduğum bloggerlardan biri olan Mine Canan'a bu güzel mim için tekrar teşekkür ediyorum :)




Ben kimi mi etiketliyorum? Tabi ki seni etiketliyorum başka kimi etiketleyeceğim :))



Şaka bir yana eğer bu mimi gördünüz ve beğendiniz ise Ege beni etiketledi diyerek bu mimi kendi bloğunuzda kaleme alabilirsiniz. 
Aşağıya link bırakmayı unutmayın ama çünkü merak ediyorum! :)


Herkese sevgiler!

email: egetunca0@hotmail.com





You may also like

4 yorum:

  1. Sonbaharda güzel tabi de, yaz gelsin yahu!

    çok keyifliydi, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaz benim de favorim :P Teşekkür ederiim :*

      Sil
  2. http://farpaletlerim.blogspot.com/2013/11/mim-sonbahari-seviyorum.html EGECİM OKUMANI VE BLOGUMA BEKLIYORUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduuum yorum bile yaptıım :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe