Maybelline Master Precise Eyeliner

/
8 Comments


Hey guys!
Finally I am writing about this eyeliner! It's been a long time since my make up artist friend Gokhan this product to me with some other ones and I completely felt in love with it. I'm not a big fan of eyeliners cause I have small eyes and they doesn't look good on me but with this product, I become an eye line-lover.



Herkese günaydın!
Elime bu ürün geçeli haftalar oldu ancak ne yazık ki yazısını henüz yazmaya vakit buldum :) Bu ürün de makyöz arkadaşım Gökhan'ın bana getirdiği hediyelerden bir tanesiydi ve ciddi anlamda kendisine aşık oldum! Küçük gözlerimi daha da küçülttüğünü hissetiğim için eyeliner kullanmayı uzun zaman önce bırakmıştım fakat bu ürünle tanışınca resmen bir eye line - sever oldum.






This product has an ultra fine applicator and it is very easy to use. Also It has a good pigmentation. I can describe it as almost blackest black. Also it's very easy to give a wing shape with it!


Ürünün son derece ince bir ucu var ve kullanımı çok kolay. Bugüne kadar kullanıpta beğendiğim tek keçe uçlu eyeliner diyebilirim. Pigmentasyonunu çok beğendim. Bugüne kadar gördüğüm en siyah eyelinerlardan biri diyebilirim. Ayrıca kuyruklu eyeliner için de iyi bir seçim olacaktır.







Here is bunch of different eyeline shapes :) I agree they are not perfect obviously but you guys get the main idea :)


Ve burada da bir kaç çeşit eyeline denemesi yaptım :) Mükemmel değiller kabul ediyorum fakat ana meseleyi anladınız :P








Thank you guys for reading!
See you tomorrow!
Love yaall!

email: egetunca0@hotmail.com



Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Yarın sabah 9'da görüşürüz!
Sevgileer!

email: egetunca0@hotmail.com






You may also like

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gökhan diye bir makyöz arkadaşımın hediyesiydi :)

      Sil
  2. fiyatı ne kadar canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye geldiği için bilmiyorum malesef :(

      Sil
  3. hep böyle belirli makyajlar yap canım yüzünde olduğu belli olsun yakıstırdım bunu sana cok hemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çok makyaj kamerada çok belli olmuyo aslında neden bilmiyorum :(

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe