MAC Samoa Silk Eyeshadow

/
4 Comments

Hello there everyone!
Today I'm going to talk about the last MAC eyeshadow that I haven't mention. Generally on my previous posts,  I talked about lots of MAC shadows and Today's post will be the end of my MAC posts. ( except a new MAC haul) Today's shadow is Samoa Silk from MAC.


Herkese günaydın!
Geçtiğimiz yayınlarda sizlere sıkça MAC farlardan veya allıklardan bahsetmiştim. Sonunda şu an elimde bulunan son MAC ürünün de yazısını giriyorum ve bir sonraki alışverişe kadar sizi rahat bırakıyorum :) En kısa zamanda MAC far yazılarını topladığım bir yayın hazırlamayı düşünüyorum fakat ne zaman olur bilinmez :)
Bugün ise sizlere bahsedeceğim far MAC'ten Samoa Silk.




This shadow has a unique texture that I haven't came across yet. Just like the name, It has silky texture. Very soft and beautiful. I couldn't find a color describtion on maccosmetics.com but I can describe it as a matte finished peach color. I like to combine it with darker shades but it looks great as a single shadow too. 


Bu far daha önce hiç karşılaşmadığım bir yapıya sahip. Aynı adı gibi ipeksi kadifemsi çok güzel bir yapısı var. Renk MAC'in websitesinde yavruağzı olarak tanımlanıyor ancak bence daha çok bir şeftali rengi. İçerisinde hiç ışıltı barındırmıyor. Ben bu farı daha koyu renklerle kombinleyerek kullanmayı seviyorum ancak tek başına eyelinerla veya belirgin kirpiklerle son derece güzel görünecek bir renk. Hatta bronzlaştırıcı ile gölgelendiğinde tadından yenmiyor :) 





Thank you guys for reading!
I'll see you tomorrow at the same hour :)
Love you!

Email: egetunca0@hotmail.com



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz.
Sevgiler!

Email: egetunca0@hotmail.com


You may also like

4 yorum:

  1. Ben daha çok bunu blending rengi olarak kullanıyorum crease bölgesinde, açık renk bir göz kapağı rengi ve daha farklı tonlarda bir renk ile gölgelendirme yapacaksam harikalar yaratıyor geçiş açısından. Yazarak tarif etmesi çok zor umarım anlatabilmişimdir :')

    YanıtlaSil
  2. bununla makyaj yapar mısınnn video ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında get ready with me videoları düşünüyorum onlarla birlikte yapabilirim :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe