Flormar Lights of Flowers Precious Lipstick

/
0 Comments


Good mornin everyone!
Today I'm going to talk about Flormar's precious lipstick from the Lights of Flowers collection. I was very curious about the terracota highlighters of this collection but they sold out in 2 days. This lipstick was the only thing that interest me in this collection so I picked it. 


Pazartesi sendromu yaşayan - yaşamayan herkese günaydın! 
Bugün size Flormar'ın hepimizin beklediği Lights of Flowers koleksiyonunun indiriminden aldığım tek ürün olan LF32 kodlu Precious rujdan bahsedeceğim. Bu koleksiyonun en çok terracotalarından açık renkli olanı merak ediyordum ancak onlar kalmamıştı ve kalanlardan tek bana uygun olabileceğini düşündüğüm ürün bu oldu.   





People generally loved the packaging but I am more like a ''black sleek package lover'' so I'm not going to say something about it. I can describe the color as a very pale, yellowish brown color but it turns into terracota color on my skin. Also when I put it on, my lips looks like belong a dead person and  I don't like it at all. So I'm mixing it with a pink lip color and finding the best for me.

The product has a matte texture. It's little bit creasing on  the lips. If it would have more wearable color, I could love this but I have much better lipsticks so I don't think I'm going to use it so much.



Paketi genel olarak çok beğeniliyor. Ben daha çok siyah parlak, şık biçimli paketleri sevdiğimden paket hakkında yorum yapmayacağım :)  Bu rujun rengini soluk bir kahverengi olarak tanımlayabilirim sanırım. Ancak elimde renk kiremit gibi bir renge dönüyor. Rengi hoşlanmadığım bir şekilde benim dudaklarımda sarımtırak duruyor ve üzerine pembemsi bir ruj uygulayarak dudak tonumu elde ediyorum ve o şekilde kullanıyorum. 

Ürünün yapısı mat. Dudakta biraz çizgilere dolduğunu itiraf etmem gerekiyor. Daha kullanılabilir bir rengi olsaydı ürünü sevebilirdim ancak dudakları ölü gibi gösteriyor bu açıdan çok beğenmedim. 
Fiyatı bana 3,5 tl'ye geldi. 








You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe