Face Of The Day #21

/
2 Comments



Hello there everyone!
Today I'm here with a quick Face Of The Day post :) 

Lets see what I used :)


Herkese günaydın!
Bugün kısa bir günün makyajı yazısıyla karşınızdayım :)

Hemen kullandıklarıma bakalım :)





1-Loreal Match Perfection Concealer

2-NYC bronzer

3-Sephora palette no: 9

4- Mac brow gel

5-Maybelline Rocket Lashes

6-Black eye pencil






I know that was very quick but I'm in a rush right now forgive me about that!

Hope you guys like it. See you tomorrow!



email: egetunca0@hotmail.com

Biliyorum bu dünyanın en kısa günün makyajı yazısı oldu fakat şu saniye evden çıkmam gerekiyor.
Beni affedin :)
Hepinizi kocaman öpüyorum! Yarın saat 9'da görüşmek üzere :)

email: egetunca0@hotmail.com






You may also like

2 yorum:

  1. Hafif bir makyajla gözün aydınlık ve temiz durmasını seviyorum, burdaki gibi!

    9'a az kaldı, bende beklerim :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben koyu makyaja da karşı değilim ama aydınlık görüntü her zaman kurtarır tabi ki :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe