Face Of The Day #20

/
6 Comments



Hey guys!
It's been a long time since my last Face Of The Day post. I just realised how much I miss it.
This look is actually from my October Favorites video that I'm uploading now. I prefer something soft and natural so hope you like it :) These are not the all stuff that I used but it is a little sneak a peek of them :) 


Herkese günaydın!
Günün makyajı yazısı yazmayalı çok uzun zaman oldu ve ne kadar özlediğimi yeni fark ediyorum. 
Bu makyaj aslında şu an yüklediğim Ekim Favorileri videomda kullandığım makyaj. Sade ve doğal duran makyajları seviyorum ve bu da aynen benim hoşlandığım tarzda bir makyaj oldu. Aşağıdaki fotoğrafta kullandığım ürünlerin ne yazık ki tümü mevcut değil ancak tüm ürünleri listede görebilirsiniz :) Ayrıca gün ışığı olmadığı için fotoğraflarım çok güzel olmadı. Bunun için de özür dilerim :(




What I Used / Kullandıklarım: 
1-Maybelline Dream Fresh BB
3-MAC Select Cover kapatıcı
6-(Brows-Kaşlar) MAC Chacoal Brown - MAC Brow Gel
7-Gözler: MAC Samoa Silk, Expensive PinkMulch
8-Maybelline Master Precise Eyeliner
9-Maybelline One by One mascara







Have a wonderful day!

email: egetunca0@hotmail.com


Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle!

email: egetunca0@hotmail.com


You may also like

6 yorum:

  1. Makyajın yanında saçlara da gözüm takıldı. Kesinlikle çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hala alışamadım ya :P teşekkür ederiimm :**

      Sil
  2. saçların harika olmuş Ege! güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım:)) barbi makyajında yaparken kullandığın paletin ismini yazar mısın teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :)) Coastal Scents'in 88li orjinal paletini kullanmıştım :)) Sevgiler :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe