Clinique Clarifying Toner

/
2 Comments








Hey guys!


Today I'm going to talk about one of my favorite skincare product. It is Clinique Clarifying Lotion no:2. It is actually a facial toner for dry and combination skintypes. 

Before I take off my make up, washing my face with products then I using this. It takes excess oil and it cleans all the dirtiness from my face. It little bit tickles my face and I feel like my face is very clean and soft. It reduced my spots and acne problem with everyday usage.

The only thing that I don't like about this product is the top pf the bottle. The product comes from a huge hole and it pours more product than you needed so you should be careful about that.

The product is a little pricey but If you are looking for a brand that famous for their skincare product, go for it. Cause you can totally trust Clinique about skincare they have lots of bestseller of the skincare category.

See you guys on a new post! 
Don't forget to check my last video about my skincare routine its on Turkish-side below!

Have a great day!

email: egetunca0@hotmail.com




Günaydınlar!

Ne yazık ki internet problemim dolayısıyla çok fazla yazı giremiyorum ve bu noktada her ne kadar buraya gelmekten nefret etsem de internet ihtiyacımı starbucks'ın wifi'ı karşılıyor. Ben de hazır kesilmeyen internet bulmuşum hemen yazı gireyim dedim :)

Bugün sizlere cilt bakım rutinimin vazgeçilmezlerinden biri olan Clinique Clarifying Lotion no:2 'den bahsedeceğim. Adının lotion olduğuna bakmayın. Bu aslında yüz için kullanılan bir tonik. Benimkisi 2 numara olan yani karma olan cilt tipime uygun. 


Ben bu ürünü makyajımı çıkardıktan ve yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum. Bu ürün cildimdeki sadece fazla olan yağı alıyor yani kurutmuyor. Cildimdeki yıkansa bile çıkmayan makyaj kalıntıları, kir vb her şeyi temizliyor. Uyguladıktan sonra hafif bir yanma hissi yapıyor ancak sonra geçiyor. İtiraf ediyorum bu yanma hissi cildimi çok temiz hissettiriyor :) Ürünü neredeyse her gün kullanıyorum ve siyah noktalarımda ve sivilcelerimde bir miktar azalma gözlemledim.


Ürünün tek sevmediğim yanı ağız kısmı oldu. Geniş bir ağzı var ve ağızlık - damlalık vs gibi bir olay yok. Yani pamuğa alırken biraz ürün israfı olabiliyor. Onun dışında bir sorun yaşamadım.


Kabul ediyorum fiyatı biraz pahalı. Ben 50 tl civarı ödemiştim. Ancak hem güvenilen, işinde ünlü bir marka arıyorsanız hem de bir miktar parayı gözden çıkardıysanız ürünü seveceksiniz :)

Bu arada cilt bakım rutinimi aşağıdaki videoda bulabilirsiniz. Hala izlemediyseniz bir bakın derim :) Bu ara da ben de sizin için yeni ürünler denemeye başladım bile! Yakında yazıları gelecek :) 

Herkese harika bir gün dilerim :* 

email: egetunca0@hotmail.com








You may also like

2 yorum:

  1. bende bu tonikten çok memnunum.ancak dediğin gibi ağız kısmı benide çok rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe