Amazon.co.uk Haul

/
2 Comments



Hey guys! 
I just made a video about this haul but I wanted to share it on my blog. As I shared in HERE I shopped from Amazon.co.uk and  I got every single bronzer that I'm dying for try. Especially the Bourjois Bronzing Primer!  The product review posts will come in a couple weeks. I also was very curious about Sleek Contour Kit and I completely felt in love with. The other product which is Bourjois Chocolate Bronzer is just a product that I saw and add to my basket. But now it is a very quick swipe and go product for me. Thats it for now. Don't forget to watch my haul video that I put below!

Have an awsome weekend!

Email: egetunca0@hotmail.com



Herkese günaydın!
Bunun hakkında daha yeni bir video yaptım ancak bir de blogda paylaşayım dedim. Daha önce  BURADA da paylaştığım gibi Amazon.co.uk'den yani Amazon.com'un İngiliz versiyonu olan siteden küçük bir alışveriş yaptım. Aslında Real Techniques süngerleri de istemiştim ancak nedense bir anda Tr'ye gönderim durduruldu bu yüzden de alamadım. Fakat çok mutluyum ki denemek için can attığım Bourjois Bronzing Primer'a kavuştum :) Ürün incelemeleri bir kaç hafta içinde blogda olacak. Bunun yanında Sleek Contour Kit de son derece merak ettiğim bir üründü ve son derece memnun kaldım diyebilirim. İleride bir aksilik yaratmazsa kesinlikle bir diğer favorim olacak gibi. Bir diğer ve son ürün olan Bourjois Chocolate Bronzer ise ucuz görüp sepete eklediğim öylesine bir üründü ancak son zamanlarda en iyi sür ve çık ürünlerimden biri haline geldi. Bu kadar bronzlaştırıcı bulunca bronzlaştırıcılar hakkında yakın bir zamanda bir post veya video hazırlamayı planlıyorum. Şu yeni yıl telaşını atlatır atlatmaz :) 

Hepinize süper bir haftasonu diliyorum!

Email: egetunca0@hotmail.com












You may also like

2 yorum:

  1. Aaa ne güzel kavuşmuşsun cicilerine güle güle kullan canımm ^,^

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe