Amazon.co.uk Alışverişi

/
10 Comments


Hafta ortasından herkese günaydın! 


Dün akşam bir çılgınlık yapıp Amazon.co.uk'den yani Amazon.com'un İngiliz versiyonu olan siteden aşağıdaki ürünleri sipariş ettim. Ve tabi ki bunu sizinle payaşmadan duramadım :) 

Bu kadar siparişe 36 pound ödedim. Olması gerekenden çok daha pahalıya geliyor ancak hepsi de çılgınlar gibi merak ettiğim ürünlerdi :) Kabul ediyorum biraz bronzlaştırıcı çılgınlığı yaşadım fakat severek takip ettiğim İngiliz bloglarda ve youtuberlarda göre göre meraktan çatladığım bronzlaştırıcıları tümden sipariş etmek istedim. Şimdi bekleyeceğiz ve göreceğiz bakalım elime ne kadar zamanda ulaşacak veya ulaşacak mı :)


Aslında Sleek'ten bir kaç parça daha almak istiyordum ancak ürünlerin büyük çoğunluğu Türkiye'ye gönderilmiyordu bu yüzden çok fazla araştırmadım ve ilk gönderim yapılan ürünü bulur bulmaz sepetime ekledim :)






Siparişlerim umarım problemsiz ulaşır :) 

Hepinize harika bir gün diliyorum! 


email: egetunca0@hotmail.com



You may also like

10 yorum:

  1. Bu aralar denetimler coşmuş durumda :/ Paketler üzerinde ne yazarsa yazsın gümrükte takılıyor.. Umarım kavuşursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapma yaaa :(( Vergi ödenince alınabiliyormuş gümrük müsteşarlığının yayınında okumuştuum öyle yaparız artık bir gelsin de :P

      Sil
  2. Ben de sleek'i deliler gibi merak ediyorum ama sanırım şu instagramdan satış yapan kişilerden biriyle şansımı deneyeceğim :) umarım ulaşırlar eline

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yaa :)) Onları çok duyuyorum son zamanlarda kapıda ödeme falan varmış galibaa :))

      Sil
    2. Sleek in kendi sitesinden aldım ben ;)

      Sil
    3. aaa gönderim yapıyor mu onlaar?? kargo ücreti çok tuttu mu pekii?

      Sil
  3. Türkiyeye gönderim yapani nasil buluyoruz ben hala anlayabilmis değilim amazonu malesef ayrica ayrıntılı bir alışveriş yazısı yazarsan süper olucak cok merak eden var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünlerin sayfasında detaylı olarak yazıyor aslında ama check out kısmında tam olarak anlaşılıyor :) hakikaten onu bir ara yapmam lazım :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe