Summer is Officially Over

/
2 Comments


Hello there everyone!
Today I have a post that includes a little bit of sadness. I wanted to publish this photo cause this nail polish and sunglasses are my actuall summer besties I'm gonna miss them cause ; Summer is officially OVER. The colorful things, sun- sand- sea tripple, beach parties is over. Even the hit songs of summer are over.   Autmn has arrived and winter is on his way and the works, schools lots of stuff getting started. The think that I like about winter is the clothes. I like cosy and warm clothes and I like the feeling of cold on my face but that's it. I don't like freezing at the outside or I don't like to wait for my school bus at the cold of 7 a.m.  Also this year is going to be tough cause of collage exams and I got lots of work to do.
 So, what do you think about end of the summer and the winter? Share with me :)

Have a very cheeky day!




Herkese yeniden merhaba!

Bugünkü yazım biraz üzüntü içerebilir. Şimdiden özür dilerim :) Bu fotoğrafı yayınladım çünkü bu oje ve güneş gözlüğü benim tüm yaz boyunca neredeyse yanımdan ayırmadığım iki şeydi. Onları cidden özleyeceğim çünkü yaz resmen BİTTİ. Parlak, renkli kıyafetler, kozmetikler, deniz- güneş- kum üçlüsü, plaj partileri bitti. Hatta yazın hit şarkıları bile bitti. Son bahar resmen başladı ve kış yolda. İşler, okullar, kurslar ve bir sürü iş başladı. Sanırım kışla ilgili sevdiğim şeyler sadece kıyafetler. O güzel desenli kazakları, atkıları bereleri eldivenleri seviyorum. Sanırım bir de sevdiğim şey olarak o soğuğu yüzümde hissetmek. Sanki daha ferah hissettiriyor nedendir bilmiyorum. Bunların yanında bir de sıcak kahve ve sahlebi seviyorum. Fakat hepsi bu! Sevgili şehrimin ayazında donmayı sevmiyorum. Veya sabahın 7sinde servis beklerken buz kesmeyi sevmiyorum. Tamam biraz çemkirdim sanıyorum sakinim :)  
Peki şimdi size gelelim. Yazın bitişi veya kışın başlangıcı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benimle paylaşırsanız sevinirim :)

Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle!


Mail: egetunca0@hotmail.com
Facebook: egetunca0
Twitter: egetunca0







You may also like

2 yorum:

  1. Kış geldi asdfghjkl :// ojenin rengi harika tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ühühühü :(( teşekkür eerimm :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe