NYC - Big Bold Bronzer

/
0 Comments



Good morning everyone!
Today I have one of my favorite products that I purchased in these days. It is NYC Big Bold bronzer.
As I mentioned before, I started to use fake tan and I'm kinda afraid to apply my tanning product on my face. So I decided to find a bronzer that 2-3 shades darker than my actual skin tone. I was looking for something high end but I saw this at my Watsons. Swatched it on my arm and I said yes, that's what I'm looking for :)



Herkese günaydın!
Bugün son zamanlarda edindiğim ve aldığımdan beri elime başka bir şey almadığım bir üründen bahsedeceğim :) Bahsedeceğim ürün ülkemize yeni giriş yapan NYC markasının yabancılarda görüp görüm merak ettiğim bronzlaştırıcısı hakkında olacak :)
Daha önce bir başka yazıda bahsettiğim gibi son zamanlarda bronzlaştırıcılara sardım ve haliyle yüzüm vücuduma göre oldukça soluk kaçmaya başladı. Her gün fondöten kullanmayan biri olarak sadece bronzlaşmak amacıyla kullanacağım gerçek cilt tonumdan 2-3 ton koyu bir pudra arayışına girdim. Başlarda Temptalia'nın gazıyla high end bir ürün arıyordum. Verdiğim paraya değecek, yüksek kaliteli bir ürünü almayı daha çok seviyorum. Fakat bir gün tesadüfen bu bronzlaştırıcıların Türkiye'ye geldiğini gördüm ve koluma swatchladığım zaman tamam dedim. Aradığım şey sensin.





The product has two different shades. Darker one is MetropoliTan and lighter one is ManhaTan. I got ManhaTan one cause I just want a bronze, tanned look. The product doesn't have shimmer in it. It's perfectly matte. So you can use the darker shade as a contour powder but I don't recommend the lighter shade for it. When I apply it to my face it gives like a bronzy, kinda orangy-peachy color to my face but it looks very natural and I love it. It has a soft texture and I like apply it with my Mac 168 or Real Techniques Blush Brush.



Ürünün biri açık biri koyu renk olmak üzere iki farklı tonu var. Koyu olanın adı MetropoliTan ve açık olanın rengi ManhaTan. Ben ManhaTan olanı aldım çünkü gerçek cilt tonumdan 2-3 ton daha koyu bir rengi var ve cildimi daha bronz ve güneşte kalmış efekti verebileceğini düşündüm. Ürünün içinde hiç sim veya ışıltı yok. Tamamen mat. Eğer ilgilenirseniz cilt tonunuza göre kendinize uygun olanı seçerek kontür pudrası olarak kullanabilirsiniz. Kontür için koyu olan renk daha doğru olacaktır. Ürünü yüzüme uyguladığım zaman şeftali - bronz arası bir renk elde ediyorum ama tamamıyla doğal duruyor yani şeftali kelimesi sizi korkutmasın :) Özellikle allık şeklinde sürdüğümde yüzüme verdiği renge bayılıyorum.






The swatch is on my fake tanned skin. 

Bu da bronzlaştırıcı kullanılmış cildimdeki swatch'u.


*Bu ürünle ilgili sevmediğim tek konu Amerikada 2,99$ iken Türkiye de 10-12 tl arası fiyatı.


Thank you guys for reading!
I'll see you tomorrow at the same hour!
Love you :*

Mail: egetunca0@hotmail.com



Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz!
Sevgiler :*
Mail: egetunca0@hotmail.com




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe