Moisturizers

/
0 Comments


Hello there everyone! 
Today I'm gonna talk about my favorite moisturizers. I'm not so Moisturizer Person (obviously :P) But I like a soft and well looking on my skin. So I tried lots of product untill today and finally I found my besties. These are what am I using almost on daily basis. Let's get into it :)

Herkese günaydın!
Bugün sizlere favori nemlendiricilerimden bahsedeceğim. Aslında çok fazla bir ''Nemlendirici İnsanı'' olduğumu söyleyemeyeceğim (fotoğraflar pek öyle söylemese de...) fakat cildimin nemlendirilmiş sağlıklı bir görüntüye sahip olmasını seviyorum. Bu yüzden bugüne kadar bir sürü nemlendirici değiştirdim. Yüzüm karma ve cildim normal bir yapıya sahip. Bu yüzden nemlendirme oranını yüksek bulduklarımı evin bir köşesine kaldırdım veya kuru ciltli olan tanıdıklarıma verdim. Diğer tipleri ise kullanmaya devam ettim ve sonuç budur :) Bu gördükleriniz neredeyse her gün kullanılanlar :)





The Body Shop Duo Body Butter: It has two sections for dry parts and normal parts of your skin. For normal ones includes a lotion textured moisturizer and for the dry ones has more thick formula. It smells amazing and I really like to use it. It gives a nice smooth skin. / Ürün cildin kuru ve normal bölgelerine ayrı ayrı hitap ettiği iki farklı bölmesi var. Kuru bölümler için olan daha ağır bir yapıya sahipken normal bölgeler için olan daha yumuşak ve losyonumsu bir yapıya sahip. Ürünlerin harika bir kokuları var ve nemlendirmelerini gayet iyi buldum.


Clinique Moisture Surge: It is my all time favorite facial moisturizer. It is amazing for cobination skin like me and it makes your skin softer and it doesn't gives any oil. It has a gel texture and it doesn't have any oil in it. I'm washing my face and using my toner then I'm applying it on top and the results ara amazing. / Bu ürün kesinlikle benim tüm zamanlar için favori nemlendiricimdir. Benim gibi karma ciltliler için harika bir ürün. İçerisinde yağ barındırmıyor. Su bazlı ve jel yapıda olduğu için ciltte yağlanma yapmıyor. Cildimi yıkadıktan ve tonikledikten sonra kullanıyorum ve sonuç bir harika.


Dove Intensive Cream: At the first impression this product gives a bad, sticky, disgusting feeling. At that time I left this product for a while than One night when I was going to sleep, I noticed my hands was very dry. And suddenly I saw it on my table and apply it generously to my hands and went to bed with this disgusting feeling. At that mornin when I woke up, my hands was soooooo soft and they were amazing. That disgusting feeling completely went. / Bu ürünü ilk kullandığım zaman ellerime şu bir çoğumuzun sinir olduğu sert, haşır haşır, nemlendirmekten çok sinir eden bir his vermişti. ( Ne dediğimi kullananlar çok iyi anladı :)) Fakat bir akşam tam yatıyordum ki ellerimin çok kuruduğunu hissettim ve bu ürünü hemen yanımdaki masanın  üzerinde gördüm. Ellerime bolca sürdüm ve o sinir eden his devam etti ama ben o şekilde yattım. Sabah kalktığımda ellerim son derece yumuşak ve nemliydi. Eğer bu ürünü alıp kullanamadıysanız  bir de bu şekilde deneyin. Sonuç cidden bir harika :)


Bebak: And my little baby is here. I'm not going to talk about this so much. But it gives a nice soft feeling, smells sooooo good and the little packaging makes the product better! / Ve sıra benim bebeğime geldi :) Bu ürün hakkında çok fazla konuşmayacağım fakat size şöyle tanımlayayım: Ellerinizi yumuşacık yapıyor, harika bir kokusu var ve çantaya hatta cebe atmalık şirin bir paketi var. Bir ürün daha ne kadar güzel ve sevimli olabilir ki? 


Nivea bye bye spot night cream: This product is my dry face moisturizer. It says it's for teenages and for skin that has acnes and stuff also absorbs oil but this product makes my skin oily! So I'm using it for my dry skin or before my matte finish foundation. / Bu ürün benim yüzümü kuru hissettiğim zamanlardaki nemlendiricim. ürün ciltteki yağlanmayı engellediğini, akneli ergen ciltleri için olduğunu söylüyor fakat benim cildimi resmen yağlandırdı. Bu açıdan çok iyi olduğunu söyleyemeyeceğim ancak cildimin kuru olduğu zamanlarda ve mat yapıdaki fondötenlerden önce kullndığımda işimi gayet iyi görüyor. 




That's basicly it guys. Hope you like it :) I'll see you tomorrow on a new post. Don't forget to follow muy blog on Bloglovin and GFC.
Have a wonderful day!

Email: egetunca0@hotmail.com




Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) Yarın sabah saat 9'da yeni yazıyla burada olacağım :) Bloğumu Bloglovin ve GFC üzerinden takip ederseniz çok sevinirim.

Ayrıca bumerang ödüllerinde en çalışkan blog olmaya adayım! Hala oy vermediyseniz alttaki butona tıklayabilir ve aşağıdaki videoda gösterdiğim şekilde tamamen ücretsiz olarak oy verebilirsiniz :) 

Harika bir  gün dileğiyle!


Email: egetunca0@hotmail.com





Bumerang Ödülleri Oy Ver!


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe