Mac Melba Blush

/
0 Comments



Good morning everyone!
Today I'm going to talk about my first peach color blush that I ever had. I always picking pink shades when it comes to blush and I have never give a chance to peachy shades. But a couple weeks ago I went Mac store with the ''try something new'' voice in my mind. When I was looking around, I saw the blushes and I said yes, I'm going to buy a peachy color one. But it was hard to choose. And I said: ''I'm a begginer, I should choose something close to pink'' and I choose this baby, Melba.



Herkese günaydın!
Bugün sizlere ilk şeftali allığımdan bahsedeceğim :) Bu zamana kadar her allık alışverişimde mutlaka pembe tonlu bir allıkla mağazadan çıktım ve hiç bir zaman şeftali tonlarına şans vermedim. Bundan bir kaç hafta kadar önce favorim olan Tunalı MAC'e gittim. Gelirken bana ''Ege, bugün yeni bir şey dene'' diyen iç sesimi dinleyip allık reyonuna yöneldim ve şeftali allıklara bakmaya başladım. Mac renk konusunda bilindiği gibi geniş bir yelpazeye sahip ve tahmin edersiniz ki ilk başta seçmekte biraz zorlandım. Ancak bir yeni başlayan olarak çizgimden çok fazla kaymayayım dedim ve pembeye en yakın tonlardan biri olan bu güzelliği seçtim :) Tabi ki Melba'yı :)








Melba is a nude - peach color and it has matte finish. Maccosmetics.com describes the color as a light coral - peach. The texture is good. Not too chalky or not too soft. The pigmentation is really good and it stayed quite long on my skin. ( Generally blushes does not stay on me more than 2 hours but this blush stays like 4 hours, may be more!)



Melba son derece değişik bir renge sahip. Soluk kiremit - mercan - şeftali karışımı bir rengi var diyeceğim anlamayacaksınız ama hakikaten öyle :) Mac'in sitesinde ise hafif mercan- şeftali olarak tanımlanıyor ve sanırım en doğru tanım oluyor bu :) Cildimde ise biraz daha şeftali görünüyor. İçerisinde sim bulunmuyor.  Yapısını beğendiğimi söylemem gerekiyor, yapısına baktığım MAC allıklar genelde hep tebeşirimsi yapıda oluyorlar yalnız Melba nispeten daha yumuşak yapıda. Pigmentasyonu gayet iyi ve kalıcılığı beni çok memnun etti. ( Genelde allıklar yüzümde 2 saatten fazla kalmazlar ancak Meba yaklaşık 4 saat kadar sonra hala yüzümdeydi)





Thank you guys for reading! I'll see you tomorrow at the same hour :)

Have an amazing sunday!

email: egetunca0@hotmail.com




Okuduğunuz için çok teşekkürler! Yarın sabah saat 9'da görüşmek üzere :)

Harika bir pazar günü dileğiyle!

email: egetunca0@hotmail.com




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe