Mac - Expensive Pink Eyeshadow

/
0 Comments

Hello there everyone!
Sorry guys I couldn't write a post because I arrived home too late and I was so tired. Before that I had a tough day so forgive me about it :) 
Today's post will be about my new MAC eyeshadow, It is called Expensive Pink :)


Herkese günaydın!
Dün için özür dilerim ne yazık ki yazı yazamadım çünkü eve geç geldim ve geldiğimde çok yorgundum ayrıca da zor bir gün geçirdim bundan dolayı yazı giremedim beni affedin :) 
Üstelik beni affetmeniz için bir de bitenler videosu çektim. Şu an video yükleniyor yani büyük ihtimalle siz bu satırları okurken video yüklenmiş olur :)
Lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum. Bugün size yeni favorilerimden olan Mac Expensive Pink isimli farı tanıtacağım :) 





The texture is soft and nice and If I would skill the pigmentation 0 to 10 I would give a 6. It doesn't seem clearly on my skin but it has a buildable structer so I'm loading the product on my brush and applying it on my lids gently. 

I can describe the color like warm pink undertoned orange with golden shimmers in it. It is one of the most beautiful colored eyeshadow that I have ever see. It would be amazing with darker shades but I prefer to use it alone cause it has enough attraciton to be catchy on the face. 



Yapısı çok yumuşak ve uygulaması kolay. Eğer pigmentasyonu 0 ile 10 arası oylamam gerekseydi ben büyük ihtimalle 6 verirdim. Cildimde ne yazık ki çok fazla görünmüyor ancak yapılandırılabilir özelliğe sahip. Fırçaya yeterince ürün alıp cömert bir şekilde uyguladığınızda istediğiniz rengi alabiliyorsunuz. 

Rengi size sıcak, pembe alttonlu altın rengi sim içeren bir turuncu olarak tanımlayabilirim sanırım. Bu rengi daha koyu renkler yardımıyla gölgeli bir makyajda kullanabilirsiniz ancak ben tek başına veya mac club farımla kombinleyerek uygulamayı seviyorum. (mac club ile uygulanması kulağa kötü geliyor farkındayım ama inanın bana öyle durmuyor. Aksine doğal ve hoş bir görünüm oluşuyor.)
 Ancak tek başına kullanılması benim favorim. Çünkü farın yeterince dikkat çekici bir rengi var ve başka renkler eklemek bana biraz abartı kaçıyor gibi geliyor ancak kişisel tercih tabi ki :)





You can see the golden shimmers in here. / Altın yansımaları burada görebilirsiniz.






Thank you guys for reading!
I'll see you tomorrow on a new post! 

Have a wonderful day!
Love you!

email: egetunca0@hotmail.com



Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz!

Harika bir gün geçirmeniz dileğiyle!
Sevgiler!


email: egetunca0@hotmail.com


**Bumerang Ödüllerinde En Çalışkan Blog dalında bana oy vermek için  BURAYA  tıklayabilirsiniz :))






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe