MAC Club Eyeshadow / MAC Club Far

/
2 Comments


Hello there everyone!
Today I'm going to talk about my new eyeshadow. It is Club from MAC. 

Herkese günaydın! 
Bugün sizlere yeni farlarımdan biri olan MAC Clubdan bahsedeceğim.







It has a very soft texture and a nacreous structure. Nacreous structured mac shadows generally have a soft texture. ( except Naked Lunch) Pigmentation is good but I'm quite disapointed about it cause I expected much more pigmentation and I couldn't see it. I can describe the color as a coffee bean color with green shimmer. It has a duochrome color and it changes with light. You can combine it with different shadows but I prefer to use it as a single shadow .



Yapısı gayet yumuşak ve sedefli. MAC'in neredeyse tüm sedefli farları (Naked Lunch hariç) gayet yumuşak oluyor. Pigmentasyonu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Aslında pigmentasyonu gayet güzel fakat ben çok daha fazla pigmentli bir renk bekliyordum, dokunduğum anda elimi boyamasını ummuştum ancak bunu göremedim. Yani beni hayal kırıklığına uğratan umduğumu bulamamak oldu. Rengi size yeşil ışıltılı kahverengi olarak tanımlayabilirim. Bu far duochrome denilen, ışıkta renk değiştiren bir renge sahip. Yani yeşil ve kahve arasında gidip geliyor. Gözde ise yeşil ışıltılı kahve olarak görünüyor. Siz isterseniz bu farı başka farlarla kombinleyebilirsiniz ancak ben tek olarak kullanmayı tercih ediyorum.




Left: Just one coat of product

Right: A couple coat of product


Sol: Tek sürüşte görünen ürün

Sağ: Bir kaç katta görünen ürün.



Thank you guys for reading! I'll see you tomorrow at the same hour!

Also don't forget to follow my blog on Bloglovin and GFC.

Love you :*

email: egetunca0@hotmail.com


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Yarın sabah saat 9'da görüşürüz!

Bloğumu Bloglovin ve GFC üzerinden takip ederseniz çok sevinirim :)

Sevgiler!

email: egetunca0@hotmail.com


Ayrıca Bumerang Ödüllerinde en çalışkan blog dalında bana oy vermek için BURAYA tıklayın :) 






You may also like

2 yorum:

  1. ben bu renge bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen ben de çok severek kullanıyorum :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe