Lancome Mini Size Set

/
2 Comments

Hello there everyone! 
Today I'm going to talk about Lancome's mini size set. But as I know, they are available in stores that located in Turkey. So this post will be in Turkish. But don't forget to come back tomorrow at the same hour! 
Have an amazing day!


Herkese günaydın! 
Bugün sizlere şurada bahsettiğim ve bayıldığım Lancome allık setimin yanında aldığım minik setten bahsedeceğim :)
Set'i allığımı aldığım yer olan Tekin Acar'da kasanın yanında gördüm ve 20 (veya 25) tl olan fiyatını görünce denemeye değer diyerek aldım. Yalnız ne yazık ki set ayrı olarak satılmıyor. Seti alabilmek için öncelikle Lancomedan bir ürün almalısınız. Eğer zaten aklınızda bir şey varsa karlı olabilir ancak yine de çok karlı bir durum değil. İtiraf ediyorum, sadece dream tone ve göz çevresi jeli için bu sete yapıştım :))

Ürünler çok minikler fakat nemlendiriciliği iyi olan ürünler oldukları için azıcık kullanım bile yeterli geliyor. Ben ürünleri  yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Ürünler her cilde uygun olarak seçilmiş. Bu da bir avantajdır :) Ve tabi ki paketleri son derece şık ancak orjinal boy fiyatları çok yüksek. Şimdi de gelelim her ürünün 2 hafta sonucundaki yorumuna :) Gerçi deluxe boyla yorum yapmak ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum ama gözlemlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.




Lancome Dream Tone (7ml) : Bu seti almama sebep olan ilk ürün bu serum oldu. Ürün cilt tonundaki eşitsizlikleri düzeltmeyi vaat ediyor. Bildiğim kadarıyla açık(1) orta(2) ve koyu(3) renk ciltler için  üç farklı rengi var. Benimkisi orta (2) tonlu ciltler için olanı. Serumu ilk açtığınız zaman hafif bir gül kokusu yayılıyor ve ürünün rengi pembe. Cilde sürüldüğünde ise cildin rengini alıyor. Bu ürünü bir çok blogda görüp beğenildiğini okumuştum ancak bende hiç bir değişiklik yaratmadı. Kızarıklıklar, morluklar hala yerli yerinde. Tabi ki bana yaramayan başkasında çok etkili olabilir ancak ben etkisini ne yazık ki göremedim. Ancak cildi nemlendiriyor ve hoş bir his bırakıyor. Sevdiğim yönü bu oldu.



Hydrazen Yeux (5ml) : Bu seti alma sebeplerimden olan diğer ürün ise bu göz çevresi jeli. İlk sürüldüğü zaman göz altlarına soğuk bir his veriyor ve rahatlatıyor ancak parmakların ısısı ile birleşince çok uzun bir serinlik olmuyor ne yazık ki :) Ürün göz çevremi yağlandırmadan yumuşattı. Göz çevresi morluklarıma bir etkisini göremedim ancak gözlerim uyku sonrası şiştiği zaman uyguladığımda çok rahatlatıcı bir his veriyor ve az da olsa düzeltiyor. Yeniden alacağım bir ürün olmayacak ancak memnun kaldım diyebilirim :)




Advanced Genefique (7ml) : Bu ürün gençliği aktive ettiğini iddia eden bir serum. Zaten genç olduğum için etki eder mi bilemeyeceğim ancak serumu uyguladığım zaman yüzüme verdiği yağlandırmadan nemlendiren hisse hayran kaldım. Ürün jel-sıvı arası bir yapıya sahip ve benim karma cildime gereken nemlendirmeyi kesinlikle verdi. Bu ürüne bayıldım diyebilirim :)





Hydrazen Neurocalm (15 ml):  Bu ürün ne yazık ki sette bana en az hitap eden ürün oldu. Ben karma ciltli bir insanım ve nemlendiricide cildimde yağ yapan ürünleri sevmiyorum. Bu ürünü elime ilk aldığımda yapısı yumuşak geldi ve kolay emileceğini düşündüm. Ancak yüzüme sürerken ürünün gittikçe sürümünün zorlaştığını fark ettim. Benden daha kuru ciltliler için daha kullanılabilir bir seçenek olacaktır ancak bende ne yazık ki işe yaramadı. Kışın cildimin daha kuru olacağını ve o zaman kullanacağımı umarak çekmeceye kaldırdığım bir nemlendirici olacak :)


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz :)

Sevgiler!

email: egetunca0@hotmail.com




You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe