Lancome Blush Subtil Palette (02 Nectar Lace)

/
0 Comments





Hello there everyone!
Today I'm going to show you a product that I saw on a Michelle Phan tutorial and felt in love. At the first time I couldn't find it anywhere and I stopped looking for it. But a couple days ago one of my family member told me it's available on a store and she said she wanted to buy a gift for me but she couldn't find anything so she gave me money and to buy it and I litterally rushed there and grabbed this baby!
Love you boo :*



Herkese günaydın!
Bugün sizlere rüyalarımı süsleyen bir üründen bahsedeceğim. Bu ürün ilk başta Michelle Phan'in tutorial'ında görüp aşık olduğum fakat Türkiye'de bulamayıp umudu kestiğim bir üründü. Geçenlerde bir akrabam (aile dostu da sayılabilir.)  beni aradı ve bu ürünü Tekin Acar'da gördüğünü söyledi. Üstelik bir de bana daha önceden bir hediye alamadığını ve istediğim şey olarak bunu almamı söyledi ve elime parayı tutuşturdu. Ben tabi ki Tunalı Hilmi Tekin Acar'a koştum ve önce bir allığa 100 lira vermeli mi vermemeli mi ikileminde  kaldım. Ve mağazada dolanırken aile dostumuzdan aldığım almadan gelme mesajı ile bu bebeği kaptım :)



And now let's talk about the product :)
The bronzer and higlighter has a very soft texture and they both have low pigmentation. highligter doesn't have lots of shimmer but it gives a little nice glow to your skin. The bronzer doesn't appear on my skin very well but it would be better for a lighter skintone. And the bes part of it, the blush. It has a shimmery coral color and it has a very good pigmentation. It doesn't stay so long but it is very beautiful. I'm kinda matte blush lover but this blush is my second favorite blush that has shimmer in it.


Ve biraz da üründen konuşalım :)
Bronzlaştırıcı ve aydınlatıcı çok yumuşak bir yapıya sahip hatta bronzlaştırıcıya parmağımla sertçe dokunduğum zaman resmen eriyor ve orası kopacak gibi oluyor. İkisi de çok pigmentli değiller. Aydınlatıcı içerisinde son derece küçük ışıltılar barındırıyor ve cilde hoş sağlıklı bir parlaklık veriyor. Bronzlaştırıcı ise pek benim cilt tonuma uygun değil. Yüzümde çok belli olmuyor. Açık ten rengine sahip insanlarda daha güzel duracaktır :)  Ve gelelim en güzel kısma :) Allığa bayıldım. Tek kelimeyle bayıldım. İçerisinde ışıltı barındıran sıcak şeftali - mercan arası bir renge sahip. Pigmentasyonu gayet iyi. Ne yazık ki ciltte çok uzun süre dayanmıyor ancak bu ara elim başka hiç bir şeye gitmiyor. Ben normalde simli allık kullanamam, gözeneklerimi çok ortaya çıkarıyor gibi geliyor ancak bu ürün benim ikinci sim içeren favori allığım diyebilirim :)


**Bundan sonra drugstore olarak tabir ettiğimiz ucuz fiyat - orta-düşük kaliteye sahip ürün almamaya kesinlikle karar verdim. Urban Decay paletim gibi bu üründe hakkını vererek kullandığım yüksek fiyatlı ama kaliteli ürünlerden biri oldu. Ucuz alarak tasarruf etmek diye bir olay yok. 1 fiyatına 20 tane alıyorsun ama hepsini toplasan 1 tane düzgün bir şey etmiyor. Dolayısıyla önce kalite sonra fiyat diyorum. Evet yeni radikal kararlarımı da açıklamış oldum :)









Thank you guys for reading! Don't forget to follow my blog on bloglovin and GFC.

Have an amazing day :)

email: egetunca0@hotmail.com




Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Bloğumu GFC ve Bloglovin üzerinden takip ederseniz çok sevinirim :)

Harika bir gün dileğiyle :)

email: egetunca0@hotmail.com


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe