Flormar Deluxe Shine D45

/
0 Comments


Hey guys!
Today I'm here with my new Flormar Deluxe Shine D45 lipstick. I can describe the color like peach undertoned nude. It doesn't have any shimmer in it. The texture is quite tough and it's hard to apply it on your lips. Also it doesn't blend well with your lips. Before application you should keep your lips soft but not wet or not dry. Or else its going to fill the wrinkles and it won't look good. Before using I'm kinda melting it then apply it but it takes a long time. On the other hand the color is amazing for me. It is not a unique color but I really love it. 

Thank you guys for reading!
I'll see you tomorrow at the same hour :)

**And don't forget to check out the downside of this page. I put some products from amazon.com which has international shipping. I ordered bunch of them and when my package arrives, I'll share with you guys.

Love you :*

Email: egetunca0@hotmail.com




Günaydınlar!
Öncelikle hepinize iyi bayramlar diliyorum ve konuya giriyorum :)
Bugün sizlere yeni edindiğim Flormar Deluxe shine serisinden D45 numaralı rujumdan bahsedeceğim :) Rengi soğuk, şeftali alttonlu nude olarak tanımlayabilirim. Rengine resmen hayranım fakat yapısından çok fazla memnun kalmadım. Biraz sert bir yapısı var ve sürümü zor oluyor. Dudağınızın ne çok kuru ne çok nemli olması gerekiyor ki ruj güzel durabilsinin. Fakat benim sürekli dudaklarım kurur, bu yüzden pek bana uygun bir ürün olmadı. Ben nemlendiricinin üzerine uyguluyorum ve parmağımla dağıtıyorum. Böylece hem parmağımın ısısıyla eriterek yumuşatıyorum hem de kırışıklıklara dolmasını engellemiş oluyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ederim :) 
Yarın sabah saat 9 da görüşmek üzere :)

**Bu arada amazon.com' a gelen ve TR'ye gönderim yapılan ürünlerden beğendiklerimin ve kendime de ısmarladıklarımın bazıları aşağıda var. Özellikle Z paletteleri kaçırmayın başka bulamayabilirsiniz :) Benim paketim de  iki hafta kadar sonra elime ulaşmış olur sanırım. O zaman sizlerle de paylaşacağım :) 

Sevgiler :*


Email: egetunca0@hotmail.com



Beni En Çalışkan Blog kategorisinde sadece cep numaranızı kullanarak ücretsiz oylamak için BURAYA tıklayın. Oy veren herkese sonsuz teşekkürler :*












You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe