Flormar Brow Shadow

/
0 Comments






Hello there everyone! 
Today I'm gonna talk about Flormar's new eyebrow shadows. I'm totally obsessed with thick eyebrows. They looks so natural and beautiful. I do fill my brows every single day. A couple days ( or weeks) ago I saw this on flormar's twitter page and I was really curious about it. So I finally got it. 


Herkese günaydın!
Bugün size Flormar'ın yeni çıkardığı kaş farlarından bahsedeceğim. Son zamanlarda kalın kaşları çok beğenmeye başladım ve kaşlarımı neredeyse her gün dolduruyorum. Bir kaç gün önce bu ürünü Flormar'ın twitter hesabında gördüm ve çok merak ettim. Sonunda ben de bir tane edindim :)






It has a soft texture but it is quite poor about pigmentation. You should build the color up I mean you should apply it generously so it gonna appear on your brows. It may be good for the people who wants to have a really soft look. My other problem is the color. Product has 3 shades. The spotlights directed me wrong and the light shade looks darker to me so I picked it. But It is lighter than my actual brow shade so it doesn't work on me. But for people who has lighter shade brows, it's gonna work on them better :)



Ürünün yapısı yumuşak fakat pigmentasyonu ne yazık ki çok iyi değil. Rengi görebilmek için farı bolca uygulamanız gerekiyor. Yumuşak bir görünüm isteyenler için çokgüzel olabilir ancak ben daha koyu kaşları sevdiğim için bende pek etkili olmadı. Benim bir diğer sorunum ise renk seçimi. Ürünün üç rengi var. Spot ışıklardan dolayı renk bana daha koyu göründü ve üç farklı tondan en açık olanı seçtim. Ancak bana orta olan renk daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Benden daha açık renkliler için iyi bir seçenek olacaktır.






Thank you guys for reading. I'll see you tomorrow at the same hour!
Have a wonderful day!

*Also don't forget to check out the products that I linked downside of this page. They are shipping worldwide. 

Email: egetunca0@hotmail.com

Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Yarın sabah saat 9'da görüşmek üzere!
Harika bir gün dileğiyle!

Bumerang Ödülleri Oy Ver!


*Sayfanın alt kısmında linkini verdiğim ürünlere bakmayı unutmayın. Türkiye'ye gönderim yapan ve ülkemizde bulunmayan almak istediğiniz ürünleri elimden geldiğince oraya ve Blogsale sayfama ekleyeceğim. Amazon.com üzerinden hesap açarak kredi kartı numaranız yardımıyla ürünleri satın alabilirsiniz.

Email: egetunca0@hotmail.com









You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe