Face Of The Day #18

/
0 Comments

Hey guys!
Today I'm here with another Face Of The Day post :) Today  I left my eyeshadow softer and kept my eyeliner thick. So it adds dimention to my eyes and it creates light and nice look. Let's see what did I use :)

Günaydınlar :)
Bugün 18. günün makyajı yazımla karşınızdayım :) Bugün her nereden estiyse farımı biraz daha yumuşak bir renk seçtim ve aydınlık bir görüntü yakaladım. Gözümün üst ve alt - dış kısmına uyguladığım siyah kalem ile de daha belirgin bir görüntü elde ettim. Oldukça basit bir makyaj oldu ve gayet beğendim. Bakalım neler kullanmışım :)





Face/ Yüz
1- Mac mouisture cover concealer P
2-Sephora transparent powder P
3- Too Faced Full Bloom Powder blush (Cacoa Rose) NA
4- Nars Sex Appeal P

Brows/ Kaşlar
1- Mac Charcoal Brown P
2- Mac eyebrow gel P

Eyes /Gözler
1-  Essence eyeshadow  (Cone Head) LE
2- Manhattan Eye Pencil (Black) P
3-Clinique Mascara P

P: Permanant
LE : Limited Edition
NA : Not Available





Thank you guys for reading. I may not have a post for tomorrow but I'll have a post for monday :) May be I'll have one for tomorrow too and I hope I'll :) 

Have an amazing weekend!


Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Sanıyorum ki yarına bir yazım olmayacak fakat sonraki günler bir aksilik çıkmazsa yazılar devam edecek :) 

Harika bir hafta geçirmeniz dileğiyle :)



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe