Face Of The Day #17

/
0 Comments

Hey guys!
Today I have another Face Of The Day Post :) Sorry guys I couldn't publish the full face because I don't have enough light for it but I wanted to share the products That I used :) 


Merhabalar! 
Bugün bir başka günün makyajı yazısıyla daha buradayım :) Tüm yüzün fotoğrafını ne yazık ki paylaşamadım çünkü ışık eksikliğinden dolayı bir türlü güzel bir kare yakalayamadım ve pes ettim. Fakat her şeyden kısa kısa bahsedeceğim :)




First things first I started with my Maybelline Dream Fresh BB Cream as a base. It is much more better than lots of bases. It mouisturize my skin and it helps to blending the foundation very well. Also it corrects the color little bit so my low-coverage foundation doesn't look so ineffective on me.

Başlangıç olarak Maybelline Dream Fresh BB Krem  'i baz olarak yüzüme uyguladım. bu ürün baz olarak bir çok baz amaçlı üründen daha iyi bir yer tutuyor. Cildimi nemlediriyor ve fondötenin karışmasına yardımcı oluyor. Ayrıca renk eşitsizliklerini bir nebze de olsa düzenliyor ve üzerine kullandığım düşük kapatıcılıktaki fondötenin ekisiz durmasını engelliyor. Yani bir yerde destekliyor :)





As a foundation I used my Hello Flawless Oxygen Wow Foundation. I don't know why but nowadays it doesn't blend very well with my skin without a primer. The coverage is nice for me and It doesn't look cakey or heavy. 

Fondöten olarak Hello Flawless Oxygen Wow Foundation 'ı kullandım. Bu fondöten son zamanlarda  baz kullanmadığım günlerde cildimle nedense çok fazla bütünleşmemeye başladı. Benim cildimden kaynaklı olmalı çünkü bazsız ne far ne fondöten duruyor. Bu yüzden altına baz ve baz görevi gören ürünler kullanıyorum. Ürünün kapatıcılığı  benim gibi az kapatıcılık seven biri için gayet güzel. Ayrıca ağır ve kalıp gibi durmama olayını da seviyorum.





Afterwards I used my Too Faced Full Bloom Cream Blush. It is perfect for a natural look. It gives a nice blushed cheeks and it blends very well. 

Ve yanaklarıma da Too Faced Full Bloom Cream Blush 'ın tea rose isimli rengini uyguladım. Güzel bir pembelik verişini ve kolayca yayılışını seviyorum.





For eyes I used my Sephora Palette.   I think this palette contains very gorgeous colors. I love the pinkish, orange and the brown one most. But today I used the black one as a smokey eye, the brown one to soften the black. 

Gözlerim için de Sephora Paletimi kullandım. Bence bu palet harika renkler içeriyor. Özellikle turuncu, pembemsi rengi ve kahverengi olan farları çok beğeniyorum. Ancak ben bugün göz kapaklarıma siyah olan rengi uyguladım. Kahverengi ile de siyahın keskin göründüğü yerleri yumuşattım.





As a mascara I used one of my all time favorites, Rocket Lashes from Maybelline. It is perfect for the people who has strong lashes. If you have weak ones, It's gonna get them sticky and it won't look good.

Maskara olarak tüm zamanlarımın favori maskarası olan Maybelline Rocket Lashes'ı kullandım. Eğer sizin de benimki gibi güçlü kirpikleriniz varsa bu maskara size göre olacaktır. Ancak güçsüz kirpikleriniz varsa bu ürünün yanından bile geçmeyin ve daha kuru yapılı maskaralara yönelin. Mümkün olduğunca plastik uçtan kaçınırsanız sizin için daha da iyi olacaktır.




And as a lipstick I used a Color Sensetional lipstick from Maybelline. The shade is 278.

Ve ruj olarak Maybelline Color Sensetional serisinin 278 numaralı rujunu kullandım :)






Thank you guys for reading! I'll see you tomorrow at the same hour!
Don't forget to Follow my blog on Bloglovin and GFC. 

Have an amazing day!


Okuduğunuz için teşekkür ederim! Yarın sabah saat 9'da görüşmek üzere!
Bloğumu Bloglovin ve GFC üzerinden takip ederseniz çok sevinirim.

Harika bir gün dileğiyle!



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe