Depot Palette

/
0 Comments

Hello there everyone! 
Today I have a post about depoted products!
At the first times I wasn't very supportive about this cause it sounds like weird to me. Buying a product with a package and changing it with another one. I didn't like this idea but it was interesting for me to see people doing this. So I decided to try this out and made one by myself. And finally I understand why does people doing this. The new palette is so handy and so easy to carry on. First of  all I wanted to keep the packaging something between professional and cute and  I checked Zpalettes but I couldn't find any of them that has shipment to Turkey. So I obligated to find a box for it. And an idea popped up and I started my first Depot Palette with my Benefit set box. I used scotch tape to secure them. Now I'm shutting my mounth up and leaving you with the photos of my new palette. Also You can check the videos at the downside of the page to learn how you can depot your products :) 

Have a nice Weekend!

Mail: egetunca0@hotmail.com
Herkese günaydın!
Bugün sizlere ilk depot paletim hakkında bir yazım var :)
İlk zamanlar depot etme olayını pek desteklemiyordum çünkü bana bir ürünü önce bir paketle alıp sonra o paketi daha basit bir paketle değiştirme fikri tuhaf geliyordu. Fakat insanları bunu yaparken gördükçe bende bir deneme isteği uyandırdı ve sevdiğim dağılmış veya dağılma ihtimalleri içimi yakmayacak olan ürünlerimi bir araya topladım ve sayfanın en altında verdiğim videolardan öğrendiğim yöntemlerle kendimce panleri kutularından ayırdım. Paleti ilk başta hem profesyonel hem sevimli tutmak istiyordum ve internet üzerinde satışta olan Zpalettelere baktım ancak Türkiye'ye gönderim yapanı malesef bulamadım ve tabi ki kendi boş paletimi kendim bulup yapmak zorunda kaldım. Ve bir anlık bir fikir patlaması + cinnetle Benefit Setime giriştim :) Setteki tek paketi olmayan ürün Hello Flawless pudraydı ve pudrayı da depot paletime dahil ettim. Ve şunu söylemem gerekir, depot etmenin rahatlığını yapmadan bilemezsiniz. Bu paletler hem taşıması kolay oluyor hem kendi paletinizi yaptığınız için renkler ve yanınıza aldıklarınız istediğiniz gibi oluyor. Yani ben bayıldım bu fikre :)  Lafı daha fazla uzatmayayım ve sizi fotoğralarla baş başa bırakayım yoksa bu yazı bitmeyecek :)

Herkese iyi haftalar!

Mail : egetunca0@hotmail.com







Videos: 

KlairedelysArt's video (En)



powderpuffbb's video (tr)





You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe