Benefit - Dandelion

/
0 Comments


Hello there everyone! 
Today I'm here with my firsf Benefit blush. Which is Dandelion. As you can now from my videos and previous posts I'm litterally addicted to Benefit Cosmetics. I tried lots of stuff from there and I think this blush is totally contribute to my addiction.


Günaydın!
Bugün sizlere ilk Benefit allığım olan Dandelion hakkında bir yazı hazırlamak istedim. Videolarımdan ve önceki yazılarımdan da anlayabileceğiniz gibi ciddi manada bir Benefit çılgınlığım var ve bu markadan gerçekten çok fazla ürün denedim. Ve bu çılgınlığımın başlamasının arkasında güzel paketleri ve ürün kalitesinden sonra bu allık yer alıyor.







It has a very beautiful soft pink color. It doesn't seem on my skin very well cause I have yellow-undertoned medium shade now (thanks god for tanning) and this blush has a very light shade for me. I'm using it as a highlighter at the same time :) Also it has tiny bit shimmer in it but it is not appear on your cheeks or swatches.


Bu allık çok güzel açık bir pembe renge sahip. İçerisinde çok ince ışıltılar var fakat yanaklarda veya swatchlarda bu ışıltıları göremiyorsunuz. Bu yüzden yapısı mat olarak tanımlanabilir. Ne yazık ki aldığımdan bu yana cilt rengim koyulaştı ( ve Ege bronzlaştırıcıyla tanıştı) bu yüzden bu allık artık benim allıktan çok aydınlatıcı olarak kullanabileceğim bir renge dönüştü. Lisemin ilk yıllarında çılgınlar gibi kullandığım göz bebeğim ne yazık ki şu an işlev dışı kaldı. Ancak rengimi açar açmaz saldıracağım bir allık olacak :)




*Appiled Hello Flawless Foundation before swatching - Swatch yapmadan önce Hello Flawless Fondöten kullandım.


Hope you guys like my review. Swatches may not be so helpful sorry for that but it was the best I could do.
Have a wonderful day!

Mail: egetunca0@hotmail.com




Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) Swatch konusunda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım Manuel modda diyafram estantane ayarlarıyla oynadım isoyu 100 de tuttum ama ne yazık ki renk görünmemekte ısrarcı :(
Harika bir gün dileğiyle!

Mail: egetunca0@hotmail.com




You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe