Bana 20 saniyenizi ayırır mısınız ???

/
6 Comments



Merhabalar :) 
Öncelikle hepinize iyi bayramlar diliyorum ve bugün bana bir kaç dakikanızı ayırmanızı rica ediyorum :)

Bundan 2 gece önce Partneri olduğum network şirketi olan Bumerang'dan her yıl yaptıkları Bumerang ödeülleri yarışmasına dair bir email aldım. Emailde Bumerang'ın  6 farklı kategoride blogları değerlendireceği bir yarışmadan söz ediliyordu.  En bilge forum, en uzman blog, en iyi yerel site, en sosyal blog, en tarz blog ve en çalışkan blog.


Yarışmaya başvurmadan önce konuyu kendi içimde ölçüp biçtim. Dedim ki ben hangi kategoriye giriyorum?
Ve tabi ki de EN ÇALIŞKAN BLOG kategorisinden aday oldum :)



Neden en çalışkan diyeceksiniz. Şöyle bir açıklayayım;

1-Her gün sabah saat 9'da hem İngilizce hem Türkçe yazı yazıyorum. Yazılarımı biriktirmiyorum. Günlük taze taze yazıyorum :) Her yazım için 45 dakika- 2 saat arası uğraşıyorum. 

2- Fotoğraflarımın %90'ını manuel ayarda çekiyorum. Fotoğraflarımı çekmek minimum 20 dakikamı alıyor çünkü estantane, diyafram, iso ayarlarını yapıyorum. Gün ışığının yanında harici ışık kullanıyorum.

3- Fotoğraflarımı genel olarak editliyorum. Işık ayarlarıyla oynuyorum, gerekirse yazı ekliyorum.

4-  Blog tasarımımı devamlı yeni tutuyorum. Headerımı, widgetlarımı, resimlerimi, yazı tiplerini, sayfa sekmelerini mümkün olduğunca gözü yormayacak ve güzel görünecek şekilde değiştiriyorum.

5- Yazar kafeyi ve sosyal medya araçlarını hiç boş bırakmıyorum.

6- Sayfama eklediğim widgetlar sayesinde oluşan HTML kodlarını araştırarak öğrenip değiştirerek, ekleme çıkarmalar yaparak tekrar giriyorum.

7- Bloğumun headerını, logosunu kendim tasarlıyorum. Renkleri kodlarından seçerek kullanıyorum.




Evet bunlar kendimi çalışkan olarak görme sebeplerim. Kimine göre tembelimdir belki de bilmiyorum :P
Eğer siz de çalışkan olduğumu düşünüyorsanız işte bu noktada yardımınıza ihtiyacım var.

Yarışma için sizden bana oy vermenizi rica ediyorum.
Yarışmayı önce biraz anlatayım;

Yarışma iki basamaktan oluşuyor. İlk basamakta cep numaraları yardımıyla tamamen ücretsiz bir oylama yapılacak. İkinci basamakta ise jüri oylaması yapılacak. 

İlk basamakta bana yardım etmek için :  BURAYA tıklayarak açtığınız sayfada karşınıza aşağıdaki gibi bir sayfa çıkacak:)

Yapmanız gereken şey mavi ile işaretlenmiş bölüme cep telefonu numaranızı girmek ve mor renkle işaretlenmiş butona basmak. En geç 30 saniye içinde cep telefonunuza tamamen ücretsiz olarak bir mesaj gelecek. O mesaj ise pembeyle işaretlenmiş yere yazacağınız kodu içeriyor olacak. İşleminizi tamamlamak  için de en alttaki kırmızıyla işaretlenmiş Oy ver butonuna basın. İşlemlerin tamamı 15- 20 saniye kadar sürüyor. Eğer bana 20 saniyenizi ayırırsanız beni çok mutlu edersiniz :) 




Altta veya sayfanın sağ tarafında bulunan butonlara veya  BURAYA  tıklayarak sayfama gidebilirsiniz :)

Şimdiden sonsuz teşekkür ederim!



Bumerang Ödülleri Oy Ver!


You may also like

6 yorum:

  1. peki sadece turkiyeden mi o mesaji gonderebilirler ben turkiyede yasamiyorum gondermek istedim olmadi uzgunum

    YanıtlaSil
  2. allahtan turk numaralarimi yanima getirmistim onlarla deniyorum simdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkında hiç bilgi vermemişler ondan ben de bilmiyordum malesef :( canıııımm çok teşekkür ederiiim :**

      Sil
  3. Tebrik ederim canım. İnşallah kazanırsın. Yaşıtım birini böyle etkinliklerde görmek çok güzel. Sana özenip blog yazmaya başladım. :))) başarılarının devamını dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımm çook teşekkür ederiimm inşallah bir başarı elde edebilirim :P

      Sil
    2. Yapabileceğim başka bir şey varsa yada olursa söyle canım. Elimden geldiğince yardım etmek isterim :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe