Real Techniques Stipling Brush Review

/
4 Comments

Hey guys!
I know it's too late for talking about this brush. It reviewed by lots of blogger and vlogger. But everybody has a different thought about this brushes. So I wanted you to hear this product one more time from me. :)

Merhabalaar :))
Biliyorum bu fırça hakkında yazı yayınlamak için çok geç kaldım. Bu fırçalar bir çok blogger ve vlogger tarafından incelendi, yazıldı, çizildi. Ancak herkesin bu fırçalar hakkında düşünceleri farklı oldu ve bu yüzden bir defa da benden okumanızı istedim. :)


I bought mine on Amazon.com. They has very changeable prices so I can't give you an exact number but you can see the prices on amazon.com.

Ben kendiminkisini Amazon.comdan aldım. Fiyatları her gün değiştiği için bir şey söyleyemeyeceğim ancak amazon.comdan arattığınız zaman tüm bilgilere ulaşacaksınız.




At the first things first, this brush has synthetic hair and the cleaning part is always much more easier than the real animal fur haired brushes. The main point of this brush is stippling. Stippling is refers the push down and pull up movements that you can do with your brush to your skin. You can get a flawless look and more coverage with this method.



İlk olarak bu fırçayla alakalı söylemem gereken şey fırçanın sentetik kıllı oluşu. Sentetik kıllı fırçaların temizlenme aşaması her zaman için gerçek kıllı fırçalardan daha kolay olmuştur ve bozulma ihtimalleri daha düşüktür. Bu fırçanın ana yapılış nedeni Stippling yani fırçaya ürünü aldıktan sonra uygulayacağınız yerin üzerine yapacağınız bastırıp çekme hareketidir. Bu harekete en iyi sonuç veren fırçalardan biri olduğunu söylemem gerek. Bu yöntem size daha pürüzsüz bir uygulama ve daha fazla kapatıcılık verir. Daha doğrusu bu yöntemle kapatıcılığı arttırabilirsiniz.




I'm using baby shampoo to wash my brush. Washing it with a circular motion on my hand and rinse it with the same way. Drying it with a towel or paper towel.



Ben fırçamı elime aldığım bebek şampuanı ile avucumda çevirerek şampuanlıyorum ve aynı dairesel hareketi yaparak duruluyorum. Bir kağıt favlu veya normal havlu yardımıyla kıllara sürterek suyunu alıyorum ve kullandığım havlu veya kağıt havluyu kılların çevresine dolayıp sıkarak aşağıya doğru çekiyorum. Yani kılları düzeltiyorum.





I am using my cream bronzer, cream blush, face primer, liquid or cream highlighter and of course my foundation. It is also amazing with BB creams and light textured foundations :)



Ben fırçamı krem allık, krem bronzlaştırıcı, yüz bazı, likit veya krem aydınlatıcı ve tabi ki fondötenim için kullanıyorum. Ayrıca BB kremler ve ince yapılı fondötenlerle de iyi sonuç alacaksınız :)





Thank you guys for reading! I hope to see you tomorrow at 9 a.m. :) 
Love you!


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Yarın sabah saat 9'da görüşmek dileğiyle :)
Sevgiler!




You may also like

4 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe