Palmolive Body Butter Shower Gel - Chocolate Passion

/
0 Comments

Hello there everyone!
On this post, I'll share with you guys something not so interesting. 
It is Palmolive's Shower Gel. 
I don't think you guys can find this product in your country (except Turkey of course). I wanted to use this product for a long time before share my opinions in here because the effects of this product could be appear later than first usages so here is my opinions :)

I think it has an amazing Chocolate smell. It smells SO GOOD! But it doesn't stay on your body. When you rinse your body with water, it will take off and there won't be any smell on your body.
It doesn't have any antibacterial feature so it doesn't block the smell of your body.( like dove soaps does) You can get bubbles easily and wash nice but it is not effective. 


Merhabalaar :))

Bu yazıda sizinle çok ilginç olmayan bir şey paylaşacağım :)
Palmolive'in son zamanlarda çıkan serisindeki çikolatalı duş jeli :)
Bu ürünü yorumlamadan önce bir süre kullanmak istedim çünkü tahmin edersiniz ki ürünün etkileri ilk bir kaç kullanımdan daha sonra çıkabilir. Bakım ürünlerinde düzenli kullanımda her zaman minimum 3 haftadan sonra yorum yapmak her zaman daha doğru bir sonuç veriyor.
Ve işte benim yorumlarım :)

Ürünün inanılmaz güzel bir çikolata kokusu var. Benim gibi bir çikolata aşığının bayılacağı şekilde güzel değil ÇOK GÜZEL kokuyor. Fakat ne yazık ki koku hiç bir şekilde vücutta kalmıyor. Duruladığınız anda tamamıyla gidiyor malesef.
Ayrıca antibakteriyel özelliği olduğunu sanmıyorum. Yani bir temizleyici olarak tabi ki de vardır ancak dove sabunlarda olduğu gibi kullandıktan sonraki gün bile vücudun ürettiği kokuyu engelleyen bir özelliği yok. Bence duş jeli gayet iyi köpürüyor. Ya da ben fazla fazla kullanıyorum emin değilim :)
Köpürme konusunda hiç bir sorun yaşamadım fakat biraz fazla jokeri oynayan bir ürün.
 Cildime her hangi  bir katkısı veya götürüsü olmadı. Nem dengesini bozmadığı için memnunum diyebilirim.
Eğer alacaksanız kokusu için alacaksınız başka bir neden göremiyorum. (O koku için fabrikasını satın almaya gönüllüyüm, ayrı mesele)



 


Thank you guys for reading :) I hope to see you tomorrow at 9 a.m. :)
Love you!

Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşmek dileğiyle :)
Sevgiler!


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe