MİM : KOZMETİK, BAKIM, GÜZELLİK VE FORMDA KALMA

/
2 Comments


Hey guys!
Today's post will be a tag about me and it will be in Turkish. Sorry for that :) Have an amazing day!

Merhabalar :))
Bugün sevgili Renkli Masallar bloğunun sahibesinin beni etiketlediği bu mimi sizlerle paylaşacağım. Umarım beğenirsiniz :)


Bloğunuzun adı ve linki nedir? : Bloğumun adı youtube kanalımla aynı yani egetunca0 :)

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? : Bloğumu bundan 7 ay önce açmıştım ancak 3,5 aydır düzenli olarak (internet sıkıntısı olmadıkça tabi ki :)) her gün saat 9'da yazı giriyorum.


Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? : Doğruyu söylemek gerekirse orta okuldan itibaren her zaman için kilom bana fazla gelmiştir. Her zaman için 4- 6 kilo arası bir fazlam olmuştur. Zayıf olmak güzel bir şey zayıfladığım her zaman kendmi daha iyi hissederim ancak zayıflayabilmek için hiç bir zaman ayrı bir çaba göstermedim. 


Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? : Bol bol tatlı yiyorum :))))) gibi sulu bir cevap vermeyeceğim. Susuyorum :)


Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı? : Hayır. Eski lisemde aynı serviste olduğum arkadaşım o haplar yüzünden ölümden dönmüş. Onun anlattıklarını duyunca bırakın kullanmayı yüzlerine bile bakmadım.



Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? :  O konu da biraz hassasım aslında. Makyaj yapmaktan çok hoşlanıyorum fakat ergenlik yüzünden ürünleri iyi temizlenmediğinde hemen sivilce yapıyor. Bunun için sivilcemin pek olmadığı dönemlerde peeling uyguluyorum. Makyajımı bioderma ile sildikten sonra derinlemesine temizleyen ürünlerle yıkıyorum ve tonik kullanıyorum. Bunlar olmazsa makyaj kalıntıları cildimi mahvediyor.



Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir? 
Benefit mac ve nars ürünlerimden vaz geçemiyorum. Ayrıca urban decay basics paletim, Too Faced krem allıklarım ve Maybelline Rocket lashes hep favorilerim :) 


Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Yarın sabah saat 9'da görüşürüz! 

Baybaay :)


You may also like

2 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe