MAC Eye Brow Gel

/
2 Comments




Hey guys! 
Today I'm going to mention about my new eyebrow gel from MAC. I have oily T zone and my eyebrows moving a lot because of that. Also I'm filling my eyebrows and When I use only powder textured products, the powder can take off even smudge to different areas on my face. Believe me, it doesn't look good at all. So I was looking for something to fix my eyebrows and I saw this product. As you can guess I grabbed it :)




Günaydıın!
Bugün sizlere yeni kaş sabitleme jelimden bahsedeceğim :) Ben yağlı T bölgesine sahip bir insanım. Yağlı T bölgem kaşlarımın yerinde durmasını engelliyor. Dokunsam da dokunmasamda kaşlarım sürekli farklı bir yere gidiyor ve ben bundan nefret ediyorum. Aynı zamanda kaşlarımı bir far yardımıyla doldurduğum zaman far ya çıkıyor ya da yüzüme bulaşıyor ki hiçte güzel olan bir şey değil. Bu sebeplerden dolayı kaşlarımı sabitleyecek bir ürün arıyordum ve bu ürünü gördüm. Tahmin edersiniz ki hemen üzerine atladım :)






I  think product has a very cheeky packaging. I don't know why but I like the look of this product :)
As you can see, it comes with an brow aplicator and when you open it up, there isn't come off lots of product. That means you can use the product for a long time cause it won't run out quickly. Also you never feel heavy eyebrows. It fixes your eyebrows and the make up on them untill you take it off.
If you have a sensitive nose, the smell of it can be disturbing for you but it doesn't bother me :)




Bence ürünün oldukça şık bir paketi var. Neden bilmiyorum ama bana çok hoş görünüyor :)
Fotoğraflardan da görebileceğiniz gibi ürün bir kaş aplikatörüyle geliyor. Sevdiğim bir özelliğinden bahsetmem gerekirse açtığınız zaman fırçanın üzerinde hiç bir zaman çok fazla ürün olmuyor. Bunun anlamı ürünün hemen tükenmeyecek olması ve kaşlarınızda hiç bir zaman yapış yapış bir ağırlık veya sertlik hissetmeyecek olmanız :) 
Bu jel kaşlarımı ve kaş makyajımı sabitledi ve ben temizleyene kadar bütün gün her şey yerli yerindeydi.
Ürünün kokusu beni rahatsız etmedi ancak hassas bir buruna sahipseniz sizi rahatsız etme ihtimali var. Mac mağazalarında almadan önce koklayarak kontrol edebilirsiniz :) 









Thank you guys for reading!
I'll see you tomorrow at the same time!
Love you :*



Okuduğunuz için teşekkür ederim!
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz :)

Bu arada blog satışıma bakmadıysanız  BURADAN  bakabilirsiniz :)

Kendinize iyi bakın!
Baybaay :*


You may also like

2 yorum:

  1. essense kaş jelinden ne farkı var parasında 10 katı fazla çok büyük farkı olması lazım fiyat farkı inanılmaz çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essence jeli kullanmadım ne yazık ki karşılaştıramayacağım ancak onun su gibi olduğunu ve bir işe yaramadığını okumuştum tabi o kişi de kullanamamış olabilir bilemem

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe