Mac Cranberry Eyeshadow

/
0 Comments


Hey Guys!
Today I'm here with one of my last time favorite eyeshadow. It is Cranberry by MAC.
It has a warm, red undertoned purple color. And as you can see, nacreous color. I have two more eyeshadows from MAC ( naked lunch and chacoal brown) And I didn't like their chalky, tough texture. But this shadow has an amazing one! It is very soft and pigmentation is really good. 
Here is the swatches :)


Günaydıın!
Bugün son zamanlarda edindiğim, son favorilerimin arasında hemen yerini alan bir farla karşınıdayım :) Farım Mac'ten Cranberry. Far sıcak, kızıl alttonlu bir mor-mürdüm rengi. Yani benim gözümde mükemmel bir renge sahip. Ve farı daha da mükemmel yapan şey sedefli yapısı. Daha önceki denediğim Mac farların (Naked Lunch ve Charcoal brown) sert ve hafif tebeşirimsi yapılarını pek sevmemiştim. Ancak bu far yumuşacık. Almakta hiç zorluk çekmiyorsunuz. Pigmentasyonu gayet başarılı. Farı sevmedim, BAYILDIM.
Ve işte swatchlar :)




With flash

Flashla


With only light (second one is closer to the real color)

Sadece ışıkta (ikinci resim doğal ışıktaki renge daha yakın)


Thank you guys for reading :)
I'll see you tomorrow at 9a.m.
Love you!

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Yarın sabah saat 9'da görüşmek üzere.
Sevgiler!



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe