Face Of The Day #9

/
6 Comments




Hey guys!
Today's post will be again my face of the day.
I couldn't add the pictures of products that I used cause the pics doesn't look good. Sorry about it :( 
At this look I tried to keep my eyelids natural and pop the blue color but actually I don't like it so much :/  What do you think?
Here is my look :)



Merhabalaarr :))
Bugünün postu bir günün makyajı yazısı olacak. 
Kullandığım ürünlerin fotoğraflarını ne yazık ki ekleyemedim çünkü netlikleri iyi olmamış ve güzel çıkmayan fotoğrafları yayınlamaktan hiç hoşlanmıyorum :( Beni affedin :) Bu makyajda göz kapaklarını doğal tutup göz altlarımdaki mavi rengi patlatmak istedim ama bana çok yakışmadığını düşünüyorum. Sizce?
Ve işte bugünün makyajı :)




I used /Kullandıklarım

1- Maybelline Dream fresh bb cream

2- Mac mouisture cover concealer

3- Mac desert rose blush
4-Essence me and my ice cream (pink eyeshadow)

5- The balm schwing eyeliner

6-Essence cream eyeshadow ( blue ( for inner corner) and purple ( for outter corner))


Hope you guys all have an amazing day! I'll see you tomorrow at 9a.m. :)
Love you!

Umarım hepiniz harika bir gün geçirirsiniz! Yarın sabah saat 9'da geri gelmeyi unutmayın :)
Sevgiler!


You may also like

6 yorum:

  1. çok guzel olmus makyajın..renkler harika !!
    eyelıner kuyrugunu bıraz daha uzatabılırsın sana yakısır :))
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürleer :) haklısın ben de farkettim küçük kalmış :)

      Sil
  2. Çok beğendim bu yazıyı bende bu aralar böyle bişe yapmak istiyodum.Birisinde görmüştüm gözünün altına mor sürmüştü çok beğenmiştim bende de nasıl durur diye düşünüyodum bu ara..bunu görünce daha da deneme isteği geldi. :) Sanada yakışmış aslında.. :))

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe