Face Of The Day #8

/
4 Comments

Hey guys! 
I know how much you like to see face of the day posts :) Belive me, I like to read them as much as you like. So I decided to share with you guys my face of the day!


Merhabalaar :))
Günün makyajı yazılarını okumayı ne kadar çok sevdiğinizi biliyorum :) İnanın bana bende en az sizin kadar seviyorum. Ve bundan dolayı da bugünün yazısı günün makyajı olacak :)



What I Used? / Kullandığım ürünler :

1- Flormar face primer

2- Rimmel London foundation

3- Essence Fix & Matte powder

4- Elf Tickled Pink blush

5- Maybelline Color Tattoo ( pink gold) (Inner corners of my eyes / Gözlerimin iç kısmına uyguladım)

Urban Decay Basics Palette :
Walk of Shame : (Eyelid / Göz kapağı)
Faint : (Outter corners to add shadow/ Dış kısımlara gölge eklemek için uyguladım)
Crave : (Lined outter side of my upper and lower lashes/ Alt ve üst kirpiklerimin dış kısımlarına çizgi şeklinde uyguladım)

6- Rocket Lashes Mascara





And here is my look :)


Yüzümün son görünüşü bu :)




Thank you guys reading! I will see you tomorrow at 9 a.m. :) 
Love you!


Okuduğunuz içn teşekkür ederim! Yarın sabah saat 9'da görüşmek üzere :)

Sevgiler!


You may also like

4 yorum:

  1. Nude palet cok hos renklere bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii bende çok seviyorum :))

      Sil
  2. rımmelın fondotenıne bayıldıgımı soylemek ıstıyorum ayrıca yıne cok guzel olmussun canım yalnız bırdahakıne goz makyajını daha yogun terch edermısın yogun golgelı sana cok yakısır dıye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende çok beğeniyorum :)) biraz fazla geliyo şimdilik alışmaya çalışıyorum koyu renk gözlere ileride dediğin gibi olcak bu gidişle :))

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe