Face Of The Day #12

/
0 Comments



Hey guys!
 Today I'm here with my 12th face of the day post YAY! 
Today I used more natural look. I lined my eyes and used pink eyeshadow. Also I used bublegum pink lipstick. ( its my too faced cream blush :)) ) 
Let's see what I used :)



Merhabalar!
Bugün 12. günün makyajı yazısıyla karşınızdayım Yuppi! Bu yazıları sıklıkla yazmayı planlıyorum çünkü hem okumaları keyifli hem de blog onlarla daha güzel görünüyor gibi geliyor bana :)
Bugün daha sade (!) Bir makyaj yaptığımı söyleyebilirim. Gözlerime eyeliner çektim ve açık renk far kullandım. Fotoğraflarda çok belli değil fakat Too faced krem allığımı ruj olarak kullandım ve barbie pembesi bir renk elde ettim. 
Neyse yeter konuştum! Bakalım ne kullanmışım :)



What I used? / Ne kullandım?

Face/Yüz
1-Flormar Face primer
2- Rimmel London Foundation (202) CLICK HERE / TIKLAYIN
3- Too Faced cream blush CLICK HERE/ TIKLAYIN
5- Mary louminizer highlighter powder


Eyes/Gözler
1- Charcoal Brown eyeshadow (MAC) (For brows/Kaşlar için)  CLICK HERE/ TIKLAYIN
2- Sephora Single Eyeshadow ( Carine) CLICK HERE / TIKLAYIN
3- Mac Fluidline Gel Eyeliner ( Blacktrack)  CLICK HERE/ TIKLAYIN
4- Maybelline Rocket Lashes Mascara



And here is my look :)




Thank you guys for reading! Don't forget to come back tomorrow at 9 a.m. :)
Love you!

Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Yarın sabah 9 da görüşürüz :)
 Baybaay!


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe