Carmex Lip Balm

/
4 Comments


Hey guys! 
Today I'm here with one of the best lip balm on the world. It is Carmex soothing lip  balm :)


Merhabalar!
Bugün dünyanın en ünlü dudak koruyucularından biri olan Carmex soothing lip balm'la karşınızdayım :)






Actually I expected something like honey taste - smell or something because of packaging. But it comes with a strong menthol taste and smell. But it doesn't disturb me. It gives a fresh feel and I like it. And now, I'll talk about why this product is so amazing. My lips are always getting dry and chap. When I tear off that chapped dead skin, it makes wounds on there and they hurt a lot. When I used this product, it moisturized my lips very well and in 1 minute, it gets rid of all the wounds and chapped skin. 



Aslında bu ürünü ilk aldığımda içerisinde bal tarzı bir aroma olduğunu düşünmüştüm. Sanırım paketin rengiyle alakalı :) Fakat ürün sert, vix gibi bir mentol tadı ve kokusuyla geliyor. Ancak bu beni hiç bir şekilde rahatsız etmedi. Oldukça ferah bir his veriyor. Mentolden dolayı biraz karıncalanma yapabiliyor ancak zamanla geçiyor. Ve şimdi size bu ürünün neden bu kadar mükemmel olduğundan bahsedeceğim.Dudaklarım her zaman kuruyor ve çatlıyor. Ben o çatlamış derileri yedikçe de yaralar oluşuyor. Bu ürünü sürdükten 1 dakika kadar sonra dudağımda ne çatlamışlık vard ne de kuruma. Ürün emildikçe yaraları tedavi ediyor ve acısı duruyor. Kısaca sevmedim. BA YIL DIM!



You can buy this product on ebay.com , amazon.com or which website you like to shop.


Bu ürünü amazon.comdan, ebayden veya hangi drugstore satan websitesinden almak istiyorsanız (Tr'ye dağıtım yapan) alabilirsiniz. Aynı zamanda şehrinizde Amerika'dan ithal ürünler satan marketlerden de bulabilirsiniz. Elimde çok fazla lip balm olduğu için ne kadar kullanacağımı kestiremiyorum. Tarihlerini geçirmemek için elim onlara gidecek büyük ihtimalle. Bu yüzden olası bir blog satışı durumunda ürünlerin arasına ekleyebilirim diye düşünerek fırçayla kullanıyorum. Siz tabi ki kendinze edinirseniz ağzıyla kullanın :P






Thank you guys for reading! I'll see you tomorrow at 9a.m. 
Love you!

Okuduğunuz için teşekkür ederim! Yarın sabah saat 9'da görüşmek dileğiyle :)
Sevgiler!


You may also like

4 yorum:

  1. Ben de dudaklarımdan çok şikayetçiydim ta ki kiehls lip balma kadar :) Elindekiler bitince göz at derim Egecim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ah ankarada bir kiehls olsa da baksam nasıl merak ediyorum anlatamam :) istanbula gidince ilk iş bir kiehls bulmak olacak herhalde :P teşeküür ederim öneri için :*

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe