Blog Sale

/
0 Comments

This post will be about my blogsale. I don't think to make it international. So I decided to write this post in Turkish. But of course I will have a post tomorrow at 9 a.m. in English and Turkish. See you there!

Merhabalaaar :))

Facebook  ve twitter üzerinden takip etmeyen arkadaşlarım için bu postu hazırlamak istedim. 
 Aşağıdaki resimde gördüğünüz kırmızı işaretli sekmeden de anlayacağınız gibi bir blog satışı başlattım. şimdilik üç set ve bir parfüm satışta. Sadece paypal ile ödeme kabul ediyorum. Eğer paypal hesabınız yoksa satışını yaptığım ürünlerin altına koyduğum butona tıklayarak web sitelerine gidebilir, yalnızca bir kaç dakika sürecek bir işlem yardımıyla paypal hesabınızı oluşturabilirsiniz. bu şekilde hem sizin bilgileriniz ve haklarınız korunmuş olur, hem de benim :)



Ve bahsetmek istediğim bir diğer konu ise şu. Satışa koyduğum ürünleri neden sattığımı samimi bir dille ürünün yazısında paylaştım. Daha önceden beğenmediğimi söylediğim ürünleri içeren setler var. Altlarına ürünün yapısını değiştirdiğimi yazdım. Kimsenin bu satıştan zararlı çıkmasını istemiyorum. Umarım bu şekilde olur.


Kargo mng veya yurtiçi kargo ile gönderilecek. Ödemeler her zaman için alıcılara ait malesef :/ 
Eğer almak istediğiniz bir ürün var ise bana facebook, twitter, yorum bölümü veya sayfanın sağ tarafında bulunan iletişim formundan ulaşabilirsiniz. Ödemeyi geciktirme durumları için bir kaç gün süre tanıyacağım ancak o süre zarfında ödeme yapan biri olursa o kişiye göndereceğim. İlginiz için teşekkür ederim :)


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe