Too Faced Glamour Dust

/
0 Comments


Hey Guys! 
I'm going  to talk about Too faced Glamour Dust shimmer that I got on Sale :)
You will see the product on my Indian make up tutorial that I'll upload in a couple weeks :)



Merhabalaar :) 
 Bu yazıda da sizlere Too Faced indiriminden aldığım Glamour Dust simden bahsedeceğim :)  Ürünü en yakın zamanda hint makyajı videomda göreceksiniz :)




My Shade is Glampire. It has a cold undertoned purple color and it has silver color shimmers in it. I don't have lots of words to say about this product but I like it and I used it like 4 or 5 times and didn't have any problem with it. :)


Benimkisinin rengi Glampire. Mor pembe arası bir rengi var ve içerisinde gümüş rengi ışıltılar barındırıyor. Ürün hakkında ne söyleyebilirim bilmiyorum sonuçta kozmetik sim ve her gün kullandığım bir şey tabi ki değil. Aldığumdan beri 4 veya 5 kere kullandım ve hiç bir problem yaşamadım. Gözümün içine kaçtığında bile bir kaç saniye acıttı sonra hissetmedim. Kullanmanın bir problem yaşatacağını sanmıyorum. Benim nasıl uyguladığımı ise videoda göreceksiniz :)






Don't forget to follow my blog on bloglovin or GFC and I'll see you guys tomorrow at 9 a.m. as always :)
Love you :*
Byee


Okuduğunuz için çok teşekkürler, beni bloglovin ve GFC üzerinden de takip ederseniz çok mutlu olurum :) Hep olduğu gibi yarın sabah saat 9da görüşürüz :)
Baybaay :*






You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe