Too Faced Aqua Bunny Bronzer

/
5 Comments

Merhabalaar :)) 
Bu yazıda da Too Faced Aqua Bunny bronzlaştırıcıdan bahsedeceğim :)


Hey guys!
This post will be about Too Faced Aqua Bunny Bronzer :)




Tüm Too Faced ürünleri gibi çok şık bir paketi var. Ürün kremsi yapıda ve simli görünüyor ancak ciltte sim görünmüyor. Cilde hoş bir parlaklık veriyor :)


The packaging is so cute as always. It has a creamy texture and it looks shimmery but they doesn't seen on face. It gives a nice glow to your face.




İçinden çok sevimli bir fırça çıkıyor ancak fırçayı çok kullanamıyorum çünkü bu krem ürün için fazla güçsüz kalıyor.

It comes with a very cute brushbut I can't use it well cause it is weak to use it with a cream product. 



Swatchlar:

Swatches:


Fiyat: indirimden 30- 40 TL arası bir fiyata aldım.

Ayrıca ürünü yüzümde BURADA görebilirsiniz :) Sadece yanaklarımda var ancak sanıyorum ki farkı anlayabilirsiniz :)

You can also see the product on my face in HERE . I just got some on my cheeks but I think  you can see the difference :)



Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Yarın sabah 9'da görüşürüz  :)
Baybaay :*


I'll see you guys tommorrw at 9 a.m. :)
Take care :)
Love you :*


You may also like

5 yorum:

  1. Bloguna ilk baktığım zaman hiçbişey olmaz bundan ikigüne kapatır demiştim ama tesadüfen tekrar girdim ve gördüğüm kadarıyla youtube kanalından çok daha fazla burayla ilgileniyosun bayıldım tasarımına filan hergün yazı yazmanda muhteşem. Ama youtubeu çok boşladın söyleyim yeni videolar bekliyoruz :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D Teşekkür ederiim çok sevindim beğenilmesinee :)) cidden bayağı uğraşıyorum tasarımıyla güncelliğiyle falan. Youtubea dün bir video yükledim aslında ama gözden kaçmış sanırım :/ inşallah daha güzelleri de gelir :)

      Sil
  2. Tatlım indirimsiz fiyatını biliyormusun bu ürünün birde turuncu gibi duruyo ama yüzünde öyle durmamış resimdenmi acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokta turuncu durmuyo canım ama kontür pudrası gibi de olmaz bronzlaştırmak için sadece :) Kalıcılığı iyi bence 4 saat boyunca yüzümde kaldı indirimsiz fiyatının 74 gibi bir şey olması lazım :)

      Sil
  3. Tatlım indirimsiz fiyatını biliyormusun bu ürünün birde turuncu gibi duruyo ama yüzünde öyle durmamış resimdenmi acaba :/ birde kalıcımı

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe