Packed for Grandma's

/
4 Comments


Hey guyss :))

I just found a time to write a post so I'm here again :)
I got lots of course homework and tests. Before go back to work, this break will be amazing for me :)
My mom went abroad for work for a couple days and I decided to stay at my grandma's. They have a room that they don't use. So I placed in here :) This is what I bring from home :)


Merhabalaar :))

Yazı girmek için hazır vakit bulmuşken bu vakti değerlendirmem gerektiğini düşündüm ve gördüğünüz gibi tekrar buradayım :) 
Yapmam gereken sanırım 100lerce test ödevim var. Onlara dönmeden önce böyle bir aranın harika olacağını düşündüm :)
Annem iş için bir kaç günlüğüne seyehate gitti ve ben de bu aralıkta anneannem ve dedemin evinde kalmaya karar verdim :) Bu postta ise evden getirdilerim olacak :)





Thank you guys for reading :) Hope to see you tommorrow at 9a.m. :))
Take care!
Byee :*


Okuduğunuz için teşekkür ederim :) Umarım yarın sabah 9 da görüşürüzz :))
Kendinize iyi bakın!
Baybaay :*



You may also like

4 yorum:

  1. Senin Yanında Getirdiğin Makyaj Malzemelri Nerdeyse Benim Koleksiyonun Yarısı Kadar :D

    YanıtlaSil
  2. Makyaj malzemelerini koyduğun kutuyu nereden aldın ? çok kullanışlıymış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırtasiyelerde satılan ahşap boyama kutularından canımm sprey boyayla boyadım kendim :) teşekkür ederiimm :*

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe