Outfit and Make Up of My Next Video

/
4 Comments

Hey Guys :) 
I just shot a video fur the best subscribers of the world and I will publish it in these following days :) I wanted to show you guys what got on my face and what I wore on the video :) Hope you guys like it! 

Merhabalaar :))
Az önce sizin için bir video çektim ve her videomda olduğu gibi bunda da bazı değişiklikler yaptım :) Aynı zamanda da sizlere giydiğim tişörtü ve kullandığım makyaj malzemelerini göstermek istedim. Umarım hoşunuza gider :)



I used my Mac mouisture cover concealer for my dark circles and blemishes. I used eyeshadows on my NYC palette. 
Pink : inner corners
Light brown: lids
Dark brown: outter corners and my lover lashline

Applied Too Faced Lash Gasm Maskara to my lashes and filled my eyebrows with my Charcoal Brown eyeshadow. 

I applied Down Boy from The Balm on my cheeks.



Gözaltlarıma ve kızarıklıklarıma MAC mouisture cover kapatıcı uyguladım. Farlarımı  Nyc paletimden kullandım.
Pembe : gözümün iç kısımları
Açık kahve : göz kapakları
Koyu kahve : gözümün dış kısımları ve alt kirpik dipleri

Kirpiklerime Too Faced Lash Gasm Maskara uyguladım. Kaşlarımı  Charcoal Brown farla doldurdum.
Yanaklarıma da The Balm'dan Down Boy allığı uyguladım.




Tshirt : Zara
Wallet : Mango
Sunglasses: Wintage Boutique


 Bu da videomun arka planı ve ışıklandırması temalı çalışmam :) Görüşlerinizi mutlaka aşağıya yazın. Eğer beğenilirse bundan sonra bu arka planı kullanacağım :)

Do you like my new background and my lighting? Please let me now and leave a comment down below :)




I'll see you guys tomorrow at 9 a.m :)
Love you!
Bye :)


Yarın sabah saat 9'da görüşürüüz :)
Sevgiler!
baybaay :*


You may also like

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikii :) teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Merhaba, seni severek takip ediyorum. :D Makyaj koleksiyonunu gösteren bir video çekebilirmisin? Eminim benim gibi bir çok insan için faydalı olucak. Düzenlemesi vb. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canıım bende düşünüyorum ama ne zaman olur bilemeyeceğim :((

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe