My Sweater Obsession

/
4 Comments



Hey guys! 

Today I'm here with my first outfit post :)  I know it's summer but the sales are amazing and I thought I should let you guys know :)



Merhabalaar :)

İlk kez bir kıyafet postu hazırlıyorum :) Biliyorum henüz yaz dönemindeyiz ancak kış illaki gelecek ve kazaklarda mükemmel indirimler var. 100 150 liralık kazakları 20 liraya alıyorsunuz. Bu yüzden hemen yayınlamak istedim :) Kaçırmayın derim :) 
Hatırladığım parçaların yanlarına sezon fiyatlarını da ekleyeceğim :)




Pull & Bear , 19.90 TL





Mango Outlet, 16.99 TL  (Season price : 89,99 TL )






Mango Outlet, 19,99 TL  (Season Price : 109,99 TL)





Bershka, 19,99





This was a gift but you can see this types of sweaters in lots of stores.


Bu bir hediye ancak bu ve tarzı ürünleri butiklerde ve büyük mağazalar da illa ki görmüşsünüzdür :)


Ayrıca / Also : 

-Ruj / Lipstick : L'oreal glam shine balmy gloss (912 Sin for Peach) 

 CLICK HERE to see the product 

Ürünü görmek için BURAYA tıklayın :)




-Bronzlaştırıcı / Bronzer : Rimmel London sun shimmer water resistant bronzer (Medium Shade) 

CLİCK HERE to see the product

Ürünü görmek için BURAYA tıklayın :)



I'll see you guys tomorrow 9 a.m :)
Love you :*
Byeee :))



Okuduğunuz için teşekkür ederiimm :)
Yarın sabah 9 da görüşürüz :)
Baybaay :*




You may also like

4 yorum:

  1. mangolar harika ya bende istiyorum güle güle kullan egecim

    YanıtlaSil
  2. mangodan aldığın hırkaya bayıldım :)

    modabenvekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe