My Skincare Routine

/
4 Comments

Hey guys! 
Today's post will be about my skincare routine. I have a normal to combination skin and It can get oily when I don't use these products.

Merhabalar :))
Bugünün postu cilt bakım rutinim hakkında olacak. Ben normalden karmaya değişen bir cilde sahibim ancak bu ürünleri kullanmadığım zaman cildim yağlıya dönüyor ve sivilce artışı yaşıyorum.




  1. Nivea cleaning mousse  / Nivea cilt temizleyici köpük
  2. Nivea stay clear tonic /Nivea stay clear tonik
  3. Bye bye spot moisturizer ( for night and when my skin goes very dry) (cildim kuruduğu zamanlarda ve gece için kullanıyorum)
  4. Clinique moisturize surge ( For the day time and my skin goes normal ) ( cildim normal ve yağlı olduğunda kullanıyorum.)
  5. Sephora eye cream / sephora göz altı krem
  6. Garnier pure active acne gel/ Clean and Clear acne gel 
  7. Watsons lip balm





Twice a week, I'm using Watsons green tea facial scrub and cleansing mud.

Haftada iki kere Watsons'ın yeşil çaylı yüz scrubını ve maskesini kullanıyorum.




Thank you guys for reading 
I'll see you tomorrow at 9 a.m. :)
Bye!

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Yarın sabah saat 9'da görüşürüz.
Baybaay :))


You may also like

4 yorum:

  1. Sephora göz altı kremin fiyatı ne kadar? Benim de göz altı morluklarım var.(genetik) Bu krem göz altı morluklarına iyi geliyor mu? :) Daha önce Benefit its potent göz altı kremini ve sebamed'in göz altı kremini kullandım ama ikiside nemlendirme olarak yeterli geldi ama morluklarıma bir faydası olmadı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamıyorum canım ama 25 falan olması lazım :) bir nebze daha parlak gösteriyo ama geçirmiyo öyle söyleyeyim :/ clinique'in bir serisi var onunla ilgili ama denemedim benn :/

      Sil
  2. nivea tonik bende cok sivilcelenme yaptı hatta suratımı mahvetti :) çok dikkat et canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bende çok memnun kaldım :o

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe