Made my own Lightbox !

/
0 Comments

Merhabalaarr :)) 

Bu yazıda da size her ne kadar mary lou tanıtımı yapıyor gibi görünsem de aslında kendi yaptığım derme çatma bir lightboxtan bahsedeceğim :) Gece fotoğraf çekememe işi beni biraz üzüyordu ancak bununla biraz daha işimi kolaylaştırmayı umuyorum :)



Hey guys!
I know I'm look like to talk about mary loumanizer but no. I will talk about my kinda patchy lightbox that I made. I couldn't take photos at nighttime and it is not a good think for me. But know I think it makes my job easier :)







Tripodumun etrafına beyaz eşarbımı sardım ve bir üçgen şekli oluştu. Eşarpla sadece iki tarafı kapattım. Bir tarafı boş bıraktım çünkü kamera orada olacak ve fotoğrafı oradan çekeceğim.

I wrapped my white scarf over top of my tripod and it made a triangle for me. Two sides are covered and one side is not because I will put my camera on there.


Ve üç tarafı da ışıklarla aydınlattım. Kameranın olduğu yer de rengi çok soğutmaması için sarı ışıkta kullandım. Onun dışında hep beyaz kullandım.

I lighten 3 sides up with white bulbs but I used yellow bulb too on camera side.







Ve bu da görünüşü. Tabi ki biraz program kullanarak daha da aydınlatmayı planlıyorum ancak bu bile harika iş görecektir :)

And this is the final look :) Of course I will add more light on programs but it will look good too :)



Okuduğunuz için çok teşekkür ederim :)  Yarın saat 9 da blogda kazaklarla ilgili bir post olacak sakın kaçırmayın :P
Baybaay :*


Tommorrow at 9 a.m. I will have a post about sweaters don't miss it :P
Love you :*
Bye!



You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe