Mac fluidline eyeliner gel

/
7 Comments



Merhabalaar :)

Bu  yazıda da size ''neden daha önce almadım ki?'' dediğim bir eyelinerdan bahsedeceğim :) Gerçi çoğunuz artık bu eyelinera aşina oldunuz. Hatta bir çoğunuz kullanıyorsunuz. Ve neden bu kadar sevildiğini alınca anladım :)

Evet eyelinerımız Mac fluidline eye liner jel. Benimkisinin rengi blacktrack.


Hello there everyone!

Today's post will be about an eyeliner. The first time that I used, I said ''Why I don't bought it before?'' Or ''Where have you been all my life?'' You guys generally know this eyeliner. Most of you guys are using it. 

Yes! I am talking about fluidline gel eyeliner by MAC and mine is in the shade Blacktrack :)



Oldukça hoş bir paketi var.

The packaging is cheeky.



Benim aşk yaşadığım konu yapısı, verdiği siyahlık ve kalıcılık. Bir köşeli fırça veya fine liner fırça ile sürüşünüz çok kolay. Yapısı yumuşacık ve simsiyah duruyor. Biraz bulaşma yapabiliyor ancak kuruduğu zaman hiç bir problem yaşamadım.

I am fall in love with his texture, longevity and pigmetation. It is very easy to apply with an angled brush and fine liner brush. It has a very soft texture and it looks so black. Pigmentation is amazing! It can be smudge little bit so you should dry it well.


Fırça /Brush : Sephora - 15


Eyelinerların  en alelade ve el aynasıyla çekilmiş halleri:

Under the worst conditions :) I mean I used a handglass and it was hard to see details.



Bu tarz eyelinerı kirpiklerimi belirginleştirmek için kullanıyorum :)

I am using this type for seem my lashes more :)



Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Yarın saat 9 da görüşürüüüzz :)

Baybaay :*

I'll see you guys tomorrow at 9 a.m. :) 

Byee :*



You may also like

7 yorum:

  1. Bu ürünü denemeyi çok istiyorum fakat fiyat beni biraz aşıyor
    kalıcılığı nasıl acaba?

    bu arada ben de yeni bir blog açtım bakarsan sevinirim :)
    http://buseninblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maksimum 5 saat denedim bugüne kadar ve yerinden oynamamıştı resmen :) tabikii

      Sil
  2. yaa çok iyiymiş ben en iyisi para biriktireyim ;)

    YanıtlaSil
  3. para biriktirmeye gerek yok çünkü maybelline je eyeliner da aynı mükemmellikde ve kalıcı fiyat yarısnından da ucuz

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe