Mac Charcoal Brown Eyeshadow

/
0 Comments

Hello there everyone!
Today I'm talking about my second Mac eyeshadow. It is Charcoal brown :)
 Actually I bought it for filling my brows cause I need one or two shade darker brows then my natural shade for more definition so I picked this color for it.


Merhabalaar :)
Bu yazıda da size ikinci Mac farım olan Charcoal Brown'dan bahsedeceğim :) 
Aslında bu farı kaşlarımı doldurmak için aldım çünkü kaşlarım az görünüyor ve bir iki ton kadar koyultmak daha iyi bir görünüm sağlıyor. Bu yüzden de kendime bu rengi seçtim :)



I don't like Mac eyeshadows because of their kind of chalky texture. Urban Decay's are better for me but I like this eyeshadow. I don't need a very definite brows they doesn't look natural so the chalky texture and medium pigmentation meets my expectations :)



Mac farları tebeşirimsi yapılarından dolayı pek sevmiyorum. Urban Decay Basics paletimle yaşadığım aşktan sonra elime geçen ilk fırsatta diğer farlardan da almayı planlıyorum. Ancak kaşlarım için çok koyu bir görüntü zaten istemiyorum ve orta düzey pigmentasyonu + tebeşirimsi yapısıyla mac far kaşlarım için doğru bir tercih oldu diyebilirim :)





They make a cute couple with my  NAKED LUNCH eyeshadow :)


Aynı zamanda severek kullandığım NAKED LUNCH  farımla iyi bir ikili oluşturdular :))




I'll see you guys tomorrow at 9 a.m. as alwaaays :)
Love you! 
Byee :*


Yarın sabah saat 9'da görüşürüz :)
Kendinize iyi bakıın
Baybaay :*


You may also like

Hiç yorum yok:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe