How Do I Fill My Brows?

/
2 Comments

Hey guys!
Today I'm going to tell you guys how do I fill my brows. Brows are the frame of your face and they add definiton to your look. Brows shouldn't be the same , they should be similar cause same brows looks very unnatural and we don't want that.

Merhabalaar :) 
Bugün size kaşlarımı nasıl doldurduğumu anlatacağım. Kaşlar yüzünüzü çerçeveleyen önemli bir unsurdur ve onları belirginleştirmek bakışlarınızı daha net bir hale getirir. Kaşlar birbiriyle aynı değil benzer olmalıdır. Kaşların birebir aynı oluşu doğal olmayan bir görüntü kazandırır ve biz bunu istemiyoruz. 



Using / kullandıklarım : 

1- Maybelline Color Tattoo (permanent Taupe)
2- Mac Charcoal Brown Eyeshadow
3- A cream color eyeshadow or highlighter pen



Starting with a cream color and filling the areas that no brows on it. On this ''no brow'' situation, powder shadows can't hold on something and they won't be stay in place. So you should prefer a cream shadow  or an eyebrow pencil. The shade must be one or two shades lighter than your hair color. I'm contouring my brows with the cream shadow to give a fuller shape.


Ben başlangıç olarak Maybelline Color Tattooların Permanante Taupe rengiyle başlıyorum. Kaşlarımın dış kısımlarında yanlış alımdan dolayı oluşan boşlukları onunla dolduruyorum. Yani bir yerde kontürleyerek daha iyi bir şekil veriyorum. Burada toz ürün kullanmamamın nedeni şu : toz ürünler kaş olmayan yerlerde tutunamazlar ve kaş olmaması durumunda kullanılabilecek en iyi şey krem yapıya sahip bir üründür.





As you can see, lined upper side of my brows to fill the empty areas.

Burada da görebileceğiniz gibi kaşımın üst tarafını bir çizgi halinde boyadım ve oradaki boş kısımları düzelttim.



For filling other parts of my brows, I'm using Mac Charcoal Brown eye shadow.

Kaşlarımın diğer kısımlarını doldurmak için Mac'ten Charcoal Brown isimli farı kullanıyorum.



Filling the outter parts of my brows with a pencil brush. Keeping the color darker than the inner part. Don't forget to lock the parts that you fill with the cream shadow with your powder shadow. They won't smuged with this method.


Kaşımın dış kısımlarını bir kalem fırça yardımıyla dolduruyorum. Rengi iç kısımlara göre daha koyu renk tutuyorum. Ayrıca daha önceden krem farla çizdiğim yerleri pudra farla sabitlemeyi unutmuyorum. Bu krem farın yer değiştirmemesini sağlayacaktır.




At the inner parts, I'm using the same eyeshadow and an angled brush and brush it from down to up. It gives a more natural look.


Daha iç kısımlarda ise bir köşeli fırça kullanıyorum. Fırçaya biraz far alıyorum ve iç kısımları alttan üste doğru fırçalayarak boyuyorum. Bu daha doğal bir görüntü kazandırıyor.






Then I'm taking a cream color shadow or an highlighter pen and lighting my browbone and the places that need.


Son olarak krem rengi bir far veya highligter pen ile kaş kemiğimi ve ihtiyacı olan yerleri aydınlatıyorum.






If you want, you can apply a clear eyebrow gel but it would mess the toning up so I won't recommend it.

Eğer isterseniz şeffaf bir kaş jeli kullanabilirsiniz ancak bu yaptığınız tonlamayı bozacaktır bu yüzden önermem.


This is what I used for my whole face :

Bu da makyajım için kullandığım diğer ürünler :






You may also like

2 yorum:

  1. nasıl yapıyosun bilmiyorum ama kaşların hep griye bakan soluk bi renk oluyo.doğal değil de kiirli gibi böyle.uygulama biçimini değiştirmen gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirli ve grimi :s doğru fotoğrafa baktığına eminmisin çünkü doldurduğum zaman kaşlarım kahverengi o gri olan gerçek kaş rengim :((

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe