FOTD #5

/
2 Comments

Hey Guys! 
Today I have a very cheeky FOTD post for you guys :) Hope you'll like it :))

Merhabaaa :)
Bugün sizin için harika bir FOTD postum var :) Umarım beğenirsiniz :)



Hello Flawless Oxygen Wow (cheers to me champagne)

Benefit Fake Up (medium)

Mac Charcoal Brown Eye Shadows ( For my brows /kaşlarım için kullandım )

Too Faced Cream Blush ( Sweet Pea)

Dior eye and lip palette ( I used first and third shadow/ 1. ve 3. farları kullandım. )

Clinique Chubby Stick ( Whoppin Watermelon)








Here is my soft day look :)

Bu da benim gündüz kullandığım soft makyajım :)






I'll see you guys tomorrow at 9 a.m. don't forget to follow my blog :)
Love you!
 Byee :*


Yarın sabah saat 9 da görüşürüz :)
Sevgiler!
Baybaay :*


You may also like

2 yorum:

  1. FOTD nedir. Herkes bilmek zorundami bunun anlamini. Bir kac kisimi cahil kaldik bu konuda :) profesyonel değilki her okuyucu. Evet posttan 'bugun ne makyaj yaptim' yazisi old. anlaşılıyo ama fotd ne ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılımı face of the day yani dediğin gibi günün makyajı :)

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe