Face Of The Day #7

/
1 Comments



Hey Guysssss!
Todays post will be about my face of the day. In these days I 'm using darker eyes than my acctual look :) I'm getting use to use darker eyes because I don't like so bold and popping lips and I should keep something deffinite on my face. So I tried something new and I liked it. It doesn't look the same with my look on the mirror but you guys get the idea :)



Merhabalaaarr :)) 

Bugünün yazısı günün makyajı hakkında olacak :) Son zamanlarda dumanlı ve koyu renk gözlere oldukça merak sardım. Genellikle dışarıya çıkarken açık renk gözleri tercih etmeyi seviyorum çünkü sade ve sağlıklı bir görüntü veriyor. Aynı şekilde dudakları da çok koyu renkli olunca kendime yakıştırmıyorum ve onu da sade tutuyorum. Ancak yüzümde ki eksik olan şeyleri belirginleştirmem gerek. Küçük gözlerim ve kalın dudaklarıma bakacak olursak ben yatırımımı gözlerime yaptım ve hoşuma da gitti :) Yavaş yavaş koyu ve dumanlı göz makyajlarına alışıyorum sanırım. Aslında aynada gördüğüm makyaj fotoğrafta çıkandan daha koyu yani fotoğrafta olan normalden daha açık renk görünüyor ancak siz meseleyi anladınız sanıyorum :)




What I Used? /Ne kullandım?

Mac mouisture cover concealer

Maybelline Color tattoo (black)

Essence 3D Eyeshadow

Clinique High Impact Mascara

Maybelline 210 Lipstick CLICK HERE

Too Faced Full Bloom Powder Blush (cocoa rose) CLICK HERE 






Thank you guys for reading! I hope to see you tomorrow :)
Love you!

Okuduğunuz için teşekkür ederim! Yarın sabah 9 da görüşmek dileğiyle :)
Sevgiler!



You may also like

1 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe