Essence Me and My Ice Cream Collection

/
1 Comments


Merhabalar :)
Bu yazıda Essence'in  Me and My Ice Cream koleksiyonundan aldıklarımı göstereceğim :) 


Hey guys!
Thi post will be about what I got from the new collection of Essence brand. The collection's name is Me and My Ice Cream. It sounds cute isn't it :)





Ilk olarak farlarla başlayalım. Ilk farım 01 Cone Head. İçerisinde mor rengi barındırdığı görülüyor ancak swatchlarında maviye bakan bir şampanya rengi olduğunu söyleyebilirim. Hatta şampanya değil krem rengi daha doğru olabilir.


Let's start with eyeshadows :) First one is 01 Cone Head. There is some purple color in it but you can't see the color on swatces. Swatches looks like a blue undertoned cream color. 







Ürünlerin yapısını biraz sert ve tebeşirimsi buldum. Genelde sedefli farlar yumuşak yapılara sahip olurlar ancak bu farda bu özelliği göremedim ne yazık ki. Pigmentasyonları oldukça güzel. renklerini veriyorlar ve dağıtabiliyorsunuz. Kalıcılığınıda oldukça beğendim. Baz uygulamadım ve 4 saatten fazla süre gözümdeydiler :)

The nacreous eyeshadows generally got a soft texture but theese eyeshadows has a chalky and tough texture. Pigmentation is good. You can smudge them easily. Also I am pleasure to see their longevity. I didn't apply any shadow base but they stayed over 4 hours. 





İkinci far ise 02 Icylicious. Bu da aynı şekilde pembe alttonlu bir krem rengi. Açık bir şampanya rengi de diyebiliriz sanırım.

The second eyeshadow that I got is 02 Icylicious. It is a pinkish undertoned cream color. I think we can say a lighter shade champagne color too.





Ürünlerin yapıları, kalıcılıkları ve pigmentasyonları aynı.

Their textures, longevitys and pigmentations are same





Ve bir adette oje aldım ancak çok memnun kalmadım ne yazık ki. Rengi harika, yapısı kremsi ve biraz koyu ancak benim için gayet iyi, pigmentasyonu harika ama allah aşkına soruyorum size. O tuhaf fırça neyin nesidir a dostlar? Kılları o kadar sert ve şekil almaz ki, sürdüğünüz zaman iz bırakıyor, iç kısımlara rahat süremiyorsunuz. Sırf fırçası yüzünden ürünü beğenmedim. Şu ojeyi 1 lira pahalı yapın adam gibi fırça yapın. Değil mi ama?

And I got a nail polish but I have a problem with it. The color is amazing, it has a creamy texture and has a stiff structer but it is good for me, the pigmentation is amazing but the point is, Why the brush is so weird?  The hairs are so rigid and shapeless and when you apply the polish on your nail, it creates lines and they doesn't look good at all.






Farlar : 9.95 TL

Oje : 2,5 TL

Okuduğunuz için teşekkür ederiim :) 

Kendinize iyi bakın 
Baybaay :*

Take care :)
Love you :*



You may also like

1 yorum:

  1. Merhabalar ..
    Bi mimde senide etiketledim merak edilen bloglar arasındasın :) Eger mime karşılık verirsen sevinirim sevgiler..http://pembeemavii.blogspot.com/2013/08/gokkusag-mimi.html

    YanıtlaSil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe