Dior Eye and Lip Palette

/
6 Comments

Merhabalaaar :))

Hey Guys!

For Turkish People:

Canlar bu anı kaydedin! Bu 2 yıllık Sephora bağımlılığımın karşılığını aldığım gündür! Bugüne kadar Tunalı Sephorayı kendine borçlu dahi bırakmış bir insanım ve iki gün içerisinde karşılığını fazlasıyla aldım sanırım :) 9 adet parfüm testerı ve bir Dior Palet! Evet doğru duyuyorsunuz bir Dior palet! Her zaman için Tunalı Sephora çalışanlarıyla aram iyi olmuştur. Sık giden bir müşteri olduğum için kalıcı elemanlar beni bilirler ve yeni gelenler göre göre alışıyolardır. Malum günde her biri 1 saatten 5 kere girip alışveriş yaptığımı biliyorum :)  Ancak bu sefer Too Faced ürünlerinde indirim vardı ve ilk gün 2 kere ikinci gün de 1 kere uğradım. İlk gün kasadaki beyle Urban Decayden konuştuk ve %50 ihtimalle markayı getirebileceklerini söyledi. Ben de hakkında birşeeyler söyledim ve çok kısa bir muhabbet üzerine hiç bir talepte bulunmadığım halde bana 3 4 tane tester verdi. Tabi ben şok :) Ertesi gün gelişimde biraz şakalaştık ve muhabbet ettik. Too facedden birkaç ürün daha aldım ( yazıları gelecek zaten birinin ki dün geldi :) )Parayı ödedim ve tam çıkarken biraz bekleyin size sample getireyim dedi. Ben de tam gerek yok muhabbetine bağlayacakken gitti ve 1 2 dakika içinde elinde birkaç parfüm sampleı ve bir minik Dior Paletle geldi. Aslında sadece Diordan alışveriş yapanlara veriyoruz ancak buyrun lütfen dedi ben şok geçirdim. Bildiğiniz ağzım sürekli teşekkür etti ama beynim algılayamadı halimi siz düşünün :D Mağazadan gülerek çıktım resmen hatta Heidi gibi hoplaya zıplaya koşardım da tuttum kendimi :D Evet dediğim gibi bunca zamanlık sephora sadakatimin karşılığını böyle aldım :)

 Tamam yeter ballandırdığım. Şimdi biraz da yeni bebeğimden konuşalım :)

I know, I talked so much :( Lets talk about my baby now :)



Paketinin şıklığından zarifliğinden artık söz etmiyorum. Kadife kılıfta gelmesinden bile belli değil mi zaten :)

I'm not going to talk about how cheeky is the packaging cause all you guys know it. It comes with a velvet case :)




Paletin içinde 3 tane far ve 2 tane ruj var. Koyu kahve olan far mat, grimsi ve pembemsi bir şampanya olan renkler sedefli. Yapıları harika! Yumuşacıklar ve sürmesi çok kolay. Pigmentasyonlarıda son derece iyi. Tarz olarak lancome farlara benzettim.



There is 3 eyeshadow and 2 lip color in it. Dark brown one has a matte, the grayish one and the pinkish champagne one has a nacreous color. Their texture is amazing. They are very soft and application is so easy. Pigmentation is also amazing. They remembered me lancome  eyeshadows.


Dudak ürünleri ruj yapısına yakın ancak pigmentasyonları lipglosslara benziyor. Yapıları niyeyse bana Clinique Chubby Stickleri hatırlattı. Onların 1 tık daha pigmentlisi diyebilirim.

Lip colors has a sticky texture like lipsticks but their pigmentation is like a lipgloss. They remembered me Clinique Chubby Sticks. May be little bit more pigmented.



Swatchların flaşlı hali

Swatches with flash


Swatchların flaşsız hali

Swatches with no flash


This pallete is a sample and gifted me by Sephora. Thank you for their amazing gesture :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Yarın saat 9 da görüşürüüüzz :)

Baybaay :*

I'll see you guys tomorrow at 9 a.m. :) 

Byee :*




You may also like

6 yorum:

  1. ne güzel güle güle kullan Heidi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D çok teşekkürler canıım :*

      Sil
  2. Hahahaha çok şanslısın benimde uğramam lazım Tuna Sephora'ya öyleyse :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. ama farların renkleri harika. Gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii bayılıyorum bendee :)) teşekkürler canıım

      Sil

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe