Blushes up

/
4 Comments

Hey guys!
Todays post will be kind of quick cause I have an exam and my final year will be so cruel. My posting program wouldn't be same with the holiday time but of course I will work hard to keep it similar. At least I know you guys like to see lots of product together in one post. I personally love :P  
So, I wanted to share with you guys my little cheeky pinky blushes that I obsessed with. These are generally my favorites and blushes that I like to use. I don't want to put the products that I don't like. So hope you guys like it :))


Merhabalaarrr :))
Bugünün postu biraz hızlı olacak. Ne yazık ki dershanem başlıyor. Orada girmem gereken bir sınav var. Bir süre sonra da okulum başlayacak ve son sene sıkıntılarını yaşamaya yavaş yavaş başlayacağım. Ancak tabi ki son sınıf acımasız olacak ve çok yorulacağıma adım gibi eminim. Sanırım tatilin bitmesiyle canımı en çok sıkan olay yazı programımın yani her sabah saat 9'da bir yazı yayınlama kuralımın dışına çıkabilecek olmam. Elimden geldiğince programımı devam ettirmeye çalışacağım ancak yetişemediğim zamanlar için şimdiden özür dilerim :( 
Neyse en azından bir çoğunuzun bir postta bir sürü ürün görmeyi sevdiğinizi biliyorum ve şahsen ben de çok seviyorum :) Bu yüzden bugün size kimilerince geniş kimilerince küçük allık koleksiyonumu göstermek istedim. İçlerine sevmediğim allıkları eklemedim. Burada sadece favorilerim ve kullanmayı çok sevdiklerim var :) 
Umarım hoşunuza gider :)


You may also like

4 yorum:

Like us on Facebook

Bumerang - Yazarkafe